Gå til innhold

Tippeligaen 2008: Status: [22.Runde]


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alanzhino er så liten så det ser jo ut som et mannfolk som spenner ned en liten guttunge. Men taklingen var langt fra like tøff som den jevne Eirik Bakke og Vidar Riseth inngripen ... :)

 

Var nå gøy å se Brann styre kampen med 10 mann i hvert fall. Synd dommeren gjør så mye merkelig. Blir tøffere i 2. omgang med den sinnsyke motvinden.

Lenke til kommentar

For TILs del er det veldig usikkert hvordan resten av sesongen vil gå. Nå har Nilsen gjort det klart at han er ferdig etter sesongen,det kommer ikke til å hjelpe på motivasjonen til spillerne i det hele tatt. Føler selv at han godt kunne ventet til etter sesongen med å gå ut med det. At lagets kaptein Miika Koppinen er ute for de to siste kampene er heller ikke til stor hjelp.

 

Så kampen mellom Brann og Stabæk(Tromsøs to motstandere) og begge virket sterke til tider. For å være ærlig tar jeg ethvert poeng mot disse to som en bonus,skal bli tøft.

Lenke til kommentar

Resterende kamper i bunnstriden:

 

Glimt - Godset

Godset - Viking

 

LSK - Rosenborg

AaFK - LSK

 

Lyn - Aafk

AaFK - LSK

 

Viking - HamKam

HamKam - Molde

 

Jeg tipper Godset tar uavgjort borte mot Glimt og vinner hjemme, LSK taper både mot RBK og borte mot AaFK, AaFK med uavgjort mot Lyn og vinner hjemme, mens HamKam taper borte mot Viking og vinner hjemme mot Molde.

 

Det gir følgende sluttabbel:

 

Godset 30

AaFK 26

LSK 25 (kvalik mot Sogndal)

HamKam 24 (direkte nedrykk)

 

Det blir i alle fall uhyre jevnt mellom disse fire lagene.

Lenke til kommentar

Jeg tror det vil stå mellom 3 lag(HamKam, LSK og Aafk) og den endelige avgjørelsen kommer i siste serierunde.

 

25

Lillestrøm - Rosenborg(B)

Lyn Oslo - Aafk(H)

Viking - HamKam(U)

 

Tabell før siste runde

Lillestrøm 25

Aafk 22

HamKam 22

 

26

HamKam - Molde(H)

Aafk - Lillestrøm(U)

 

Tabell for tippeligaen 2008

Lillestrøm 26

HamKam 25

Aafk 23

Endret av Pizzatrance
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...