Gå til innhold

Tippeligaen 2008: Status: [22.Runde]


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HamKam spilte helt forferdelig idag. Det ga et klart lys på hvordan HamKam har spilt i hele år = ELENDIG. HamKam vil tape utrolig stort på et nedrykk, men man kan se noe positivt på dette også. All daukjøttet blir fjernet og nye impulser må inn. Skal ikke se bort ifra at HamKam blir en ny Sogndal.

Er glad Ham-Kam rykket ned. Selv om egentlig lite skiller Ham-Kam og Aafk er det noe med de fargerike draktene og det trofaste publikummet som gjør at jeg ønsker at de blir et stabilt tippeligalag :)

Lenke til kommentar

Er gla for Aafk overlevde. Liker det laget og byen veldig godt :)

 

Er leit at Vålerenga fikk en så dårlig sesong, men satser på at det blir mye bedre til neste sesong. Så tar Enga cup-gullet som plaster på såret :)

 

Så må jeg si at denne tråden har vært veldig populær, og det er bra :D

Lenke til kommentar
Nei, fordi de har parykker, ansiktsmaling, trommer, HORN? og har vel ikke funnet på en eneste melodi/sang selv? Synes dette er mer klovneri enn fotballsupportere.

 

Draktene er også meget stygge, men det er ikke noe grunn for å mislike laget.

Syntes ikke noe særlig om trommer på tribunen selv, men syntes på ingen måte at det er noen grunn til at jeg skal mislike dem, but hey, thats me :roll:

Lenke til kommentar
Aafk er ikke sikra enda! Håper for de rykker ned. Kvalmere lag, supportere og kultur skal du lete lenge etter!

Kan utdype dette og ikke bare komme med en slik dum kommentar uten noen mening?

 

Finner du ingen mening der? Bra prestasjon!

Men jeg er likevel tilbøyelig til å utdype litt:

Jeg sikter spesielt til denne tantekulturen dems, som nevnt, med trommer, horn, oransje parykker og generelle jallapåfunn.

Rekdal er den eneste jeg kan greie å like i den tanteklubben der. Nettopp fordi han ikke er tante. Og jo, det er greit å mislike lag pga. stygge drakter. '

 

Men en ting skal de ha, de har endel unge på gang: Lie, Tollås ++

Lenke til kommentar
Aafk er ikke sikra enda! Håper for de rykker ned. Kvalmere lag, supportere og kultur skal du lete lenge etter!

Kan utdype dette og ikke bare komme med en slik dum kommentar uten noen mening?

 

Finner du ingen mening der? Bra prestasjon!

Men jeg er likevel tilbøyelig til å utdype litt:

Jeg sikter spesielt til denne tantekulturen dems, som nevnt, med trommer, horn, oransje parykker og generelle jallapåfunn.

Rekdal er den eneste jeg kan greie å like i den tanteklubben der. Nettopp fordi han ikke er tante. Og jo, det er greit å mislike lag pga. stygge drakter. '

 

Men en ting skal de ha, de har endel unge på gang: Lie, Tollås ++

Kan ikke skjønne at noen heller vil ha totalt fargeløse HamKam i tippeligaen enn Aafk fordi et få tall at fansen bruker parykk, spiller på trommer (som de fleste supportergruppene i norge gjør i dag) og generelle "jallapåfunn" som ikke sier meg en dritt...

Lenke til kommentar

Bruno, nå er det jo ikke Ham-Kam som er alternativet lengre siden de rykker ned med den kjedelige fotballen sin. Og Aalesund har en jallakultur på tribunen, ingen kan nekte for det. Den jævligste tribunekulturen i Norge vil jeg si. En av grunnene til at jeg heller vil ha Sogndal enn Aafk i tippeligaen 09.

Og hvis jallapåfunn ikke sier deg en dritt anbefaler jeg deg å ta den en tur inn i denne tråden å lese litt.

http://www.aafk.no/default.asp?page=1133,1...mp;topic=436186

Lenke til kommentar

Må nesten le litt. Håper virkelig du baserer deg eine og aleine på den tråden Oppslagsverk. Eg syns faktisk den var litt morsom. Jallakultur på tribuna? Vel om det er jallakultur å trekke nesten 10000 i snitt på heimekampane, bra oppmøte på bortekampane for eit lag som har gått opp og ned mellom tippeligaen og 1. divisjon dei siste åra, så vil eg mykje heller ha det enn halvtomme tribuner på Briskeby eller på Campus. Den entusiasmen som er rundt Aafk er det dessverre få andre i Norge som er forunt dersom ein ser på prestasjonar i forhold til tilskuartal og engasjement.

 

Mitt håp er at den godaste Rekdal kjem seg gjennom kvalifiseringa, får tid på seg til å bygge eit lag, rydde litt opp i ein altfor ujamn spelarstall og komme sterkare tilbake neste år. Etter mi meining så fortjener eit lag som kan stille med 9-10000 omtrent kvar kamp i Adeccoligaen bedre enn å få kjeft for dårlig supporterkultur..

Lenke til kommentar

Veldig bra å trekke såpass mange tilskuere på kamp i Adecco og i år, er ikke det jeg snakker om. Jeg snakker om stormen generelt, og jeg misliker den tribunekulturen som er der. Snakker ikke kun om eksemplet som jeg linket til, men min oppfatning om de er at det for det meste er klovner med "jallapåfunn" som det ble kalt. De som liker det skal få lov til det, men den "kompiskulturen", blant annet, til andre lag, som f.eks Aafk, MFK og FFK holder fram er ikke helt etter min smak.

Endret av Oppslagsverk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...