Gå til innhold

Tippeligaen 2008: Status: [22.Runde]


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

10 mill?? Ihvertfall 4 for mye....er i så fall glad han ikke bestemte seg for LSK og Nordlie.

Men begynner ikke VIF å få litt mange midtbanespillere nå?

 

 

Pantera

 

midtbanen til Enga er like bra som Brann sin forrige sesong da Bakke og El-Fakiri i benken, nå har Enga Zajic og Jalland på benken

 

Vil nå påstå at Bakke og El-Fakiri er endel hakk bedre enn Zajic og Jalland. Brann sin midtbane er flere hakk bedre enn VIF sin...

 

Men at VIF henta inn Sæternes likte jeg ikke helt...han kan bli skummel...men det går vel som det ofte gjør med disse stjernespissene de henter inn...flopper fullstendig ;)

 

 

Pantera

Lenke til kommentar

Det jeg sa var vel at jeg ikke så på VIF som utfordrer til gullet.

 

Sæternes? Scorte kun i 1 kamp på den halve sesongen han var i Brann og så til tider veldig rusten ut. Han ble vel ikke akkurat en stor suksess i Odense der han scorte 1 mål på 11 kamper.

 

Doffen er en bra spiller, men ser fremdeles ikke hvem som skal score målene for VIF. Brann vant serien mye pga Helstad som scoret over 20 mål i løpet av sesongen.

Lenke til kommentar
Det jeg sa var vel at jeg ikke så på VIF som utfordrer til gullet.

 

Sæternes? Scorte kun i 1 kamp på den halve sesongen han var i Brann og så til tider veldig rusten ut. Han ble vel ikke akkurat en stor suksess i Odense der han scorte 1 mål på 11 kamper.

 

Doffen er en bra spiller, men ser fremdeles ikke hvem som skal score målene for VIF. Brann vant serien mye pga Helstad som scoret over 20 mål i løpet av sesongen.

Nå har han i snitt i Tippeligaen en scoring annenhver kamp da. DFH kommer til å score, siden nå får han gode medspillere med seg. Det er det jeg tror han har slitt med.

Lenke til kommentar
Det jeg sa var vel at jeg ikke så på VIF som utfordrer til gullet.

 

Sæternes? Scorte kun i 1 kamp på den halve sesongen han var i Brann og så til tider veldig rusten ut. Han ble vel ikke akkurat en stor suksess i Odense der han scorte 1 mål på 11 kamper.

 

Doffen er en bra spiller, men ser fremdeles ikke hvem som skal score målene for VIF. Brann vant serien mye pga Helstad som scoret over 20 mål i løpet av sesongen.

Nå har han i snitt i Tippeligaen en scoring annenhver kamp da. DFH kommer til å score, siden nå får han gode medspillere med seg. Det er det jeg tror han har slitt med.

 

Joda, ingen tvil om at han har scoret mange mål gjennom tidene, men det er ikke det som er poenget mitt. De siste årene har han scoret minde og mindre og jeg ble faktisk glad da han forlot Brann. DFH kommer til å score siden han har gode medspillere med seg? Var ikke Iversen, Gashi, Grindheim og Hoset gode nok for han? Tviler på at et par kjøp gjør at han plutselig begynner å score. Fredheim har vist at han er svært dårlig foran mål og jeg kan ikke se hvordan dette skal bli forandret ved hjelp av et par spillere.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
SurfingElite, jeg syns jeg hørte du sa at Vålerenga ikke kom til å kjempe i toppen. Vet du hvor mange klassespillere dem har nå? :D

 

Nå tror jeg mer og mer på gull ihvertfall medalje.

 

 

Nei, jeg aner ikke? Medaljer utdeles etter at man har gjort det som kjeften sa.

:whistle:

Lenke til kommentar

Ituca kan du utdype deg litt mer?

 

Av de spillerene som er kjøpt så er det to trettiåringer, Sæternes og Andresen. Ellers er det skeid spillern MOA, Troy, hæstad og Bojan.. alle de er på rundt 25 år, hvordan kan du da si at vif kjøper aldrende spillere?

Lenke til kommentar

Andresen gjør sitt for å bytte ut hele forrige sesongs lagoppstilling. Andresen går all-in. Så får vi bruke sesongen på å se om han har kortene som gir han seier eller ikke. Regner med de har begynt med å gå med navnelapp i klubben, for å holde styr på alle nye folk blandt spillere og trenerapperat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...