Gå til innhold

Tippeligaen 2008: Status: [22.Runde]


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Godt nyttår folkens! Da er vi allerede igang med å se frem mot årets Tippeliga-sesong. Boy, som jeg gleder meg!

 

Et par midtstoppere inn, Storflor ut og så er vi med igjen :D

 

Neida, men det blir spennende å se hvordan Eggen & co løser forsvarskabelen før laget drar til La Manga.

 

Uansett, lykke til dere andre, tror det kommer til å stå mellom Brann, Lillestrøm, Rosenborg og evt. Stabæk og Viking.

 

Jaså. en RBk fan? Blir spennende med den nye treneren Erik Hamrén og se hvilken filosofi han har, vært utrøndersk blod i trener stolen på flere år nå så håper de vet hvem de har ansatt....

 

Ja, jeg er veldig, veldig spent på Hamrèn. Eneste jeg visste om han fra før, var at han var trener med gode resultater å vise til i Aalborg. Ifølge Fredrik Winsnes så er han også en tøffing, selv om det ikke akkurat ser sånn ut :p

Lenke til kommentar
Veldig synd at han ikke kommer før halvspilt sesong. Men det er bedre å få han sent en aldri, har troa på at han er rett person. Bare de to Eggenene roer seg litt og lar Erik styre laget som han vil styre det. :)

 

Ja, det er synd. Syntes som du sier Eggen blander seg for mye i det sportslige, så håper Erik er en som forlanger og få gjøre det på sin egen måte uten at andre i støtteapparatet blander seg

Lenke til kommentar
1.Vålerenga

2.Stabæk

3.Brann

4.Lillestrøm

5.Viking

6.Rosenborg

7.Fredrikstad

8.Strømsgodset

9.Tromsø

10.Ham Kam

11.Lyn

12.Molde

13.Aalesund

14.Bodø Glimt

--------------------------------------------------------------------------------------------

Blir no lik denne tabellen tror jeg ;)

 

Stabæk kommer ikke til å havne så høyt oppe denne sesongen. De er alt for dårlige bakover, pluss at de er alt for avhengi av Nannskog, Gunnarson og Tchoyi. Med en eller flere av dem ute av form rakner hele greia sammen.

 

Hvis du hadde bytta Rosenborg med Stabæk hadde jeg vært helt enig i tabellen din.

Lenke til kommentar
Jeg vet at dette er pirking Raste, men en så viktig tråd trenger perfekt førsteinnlegg. Lerkendal Stadion og alltid mellomrom etter kolon. (I første spoiler)

Hehe, det er seff riktig Olum ;) Beklager for det med Lerkendal, men L'en hadde forvirret seg en annen plass. Rettet og oppdatert nå ;)

Lenke til kommentar
1.Vålerenga

2.Stabæk

3.Brann

4.Lillestrøm

5.Viking

6.Rosenborg

7.Fredrikstad

8.Strømsgodset

9.Tromsø

10.Ham Kam

11.Lyn

12.Molde

13.Aalesund

14.Bodø Glimt

--------------------------------------------------------------------------------------------

Blir no lik denne tabellen tror jeg ;)

 

Likte også den tabellen. Det er jo sånn den blir i år :)

 

Raste, du sa tidligere i tråden at du ikke trodde Brann kom til å kjempe i toppen?

Lenke til kommentar

Jeg beklager på det sterkeste! Jeg visste ikke at jeg satt her å diskuterte med en liten gutt som ikke kan argumentere. Du begynner med å si at Brann ikke kommer til å kjempe i toppen, deretter si at Brann kommer på tredje plass.

 

Så spør jeg deg hvorfor Brann ikke kommer til å kjempe i toppen og du svarer ''Fordi dem må vente 44 år til''`. Alt det du sier er kun usaklig, kanskje du kunne prøve å finne litt bedre argumenter i fremtiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...