Gå til innhold

Metal Gear Solid: Mytene, løgnene og sannhetene (OBS! MGS4 Spoilers!)


Szmekken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg spyr på alle som har spillet i morgen.....med mindre jeg får det selv så klart.

 

Etter ett par timer med spilling er tanken som slår meg; SKUFFA!!

 

Hvorfor?

 

Var ikke som forventet egentlig. Kan hende jeg hadde store forhåpninger men synes for eks GTAIV sto mye nærmere forventningene enn dette. Dette var jo ikke noe revlusjonerende i det hele tatt, om man tenker på grafikk eller oppbygning osv... Veldig ensformig på en måte. Forresten umulig å se dine fiender før du er oppdaget. Plutseig bare skvetter du så er det bare å begynne på nytt (igjen)

Lenke til kommentar
Jeg spyr på alle som har spillet i morgen.....med mindre jeg får det selv så klart.

 

Etter ett par timer med spilling er tanken som slår meg; SKUFFA!!

 

Hvorfor?

 

Var ikke som forventet egentlig. Kan hende jeg hadde store forhåpninger men synes for eks GTAIV sto mye nærmere forventningene enn dette. Dette var jo ikke noe revlusjonerende i det hele tatt, om man tenker på grafikk eller oppbygning osv... Veldig ensformig på en måte. Forresten umulig å se dine fiender før du er oppdaget. Plutseig bare skvetter du så er det bare å begynne på nytt (igjen)

 

Hvis GTAIV står nærmere mine forventninger enn MGS4 blir jeg dødsskuffet. Går jo ikke an av to av årets desidert mest etterlengtede spill skuffer meg stort. Håper virkelig jeg liker det bedre enn du gjør.

Lenke til kommentar

Seriøst, om et spill er kjedelig å spille så er det lite motiverende å fortsette. Eg finner ingen motivasjon til å fortsette, MGS3 er kongen her. Gledet meg hinsidig til hver eneste mellomsekvens pga. å spille det var møkk.

 

Slik skal det ikkje vere.

Lenke til kommentar

Står jo i anmeldelsen:

 

"-Spillet kan til tider virke som en eneste lang reise ned memory lane, uten at det nødvendigvis skremmer vekk nye spillere. Bare vær advart: Det blir av og til temmelig internt, det hele, selv for de som kjenner serien."

 

Tror jeg skal skaffe det uansett om jeg ikke har spilt serien før. :thumbup:

Lenke til kommentar

Metal Gear spilla skal spilles på en spesiell måte. Misforså meg rett, du har ofte mange valgmuligheter, alt etter hvordan du velger å takle situasjonene som oppstår. (i 4-ern har du visst mer valgfrihet enn noen gang, skal vi tro anmeldere) Men det ligger i spillets kode omtrent at det er viktig å gjøre rekognosering, gå forsiktig frem og generelt sett være litt forsiktig. De andre spilla har i hvertfall vært slik, og selv om MGS4 kan spilles som en FPS skal i hvertfall jeg holde meg til snikingen.

 

Grunnen til at jeg gleder meg til spillet er mest historien. Men jeg er overbevist om at spiller blir gøy å spille også, men ikke for alle.

Lenke til kommentar

OT:

 

Synes faktisk Dagbladet sin anmelder, Snorre Bryne (?) faktisk er ganske dyktig. Han skriver i hvertfall slik jeg liker og lese, med fine formuleringer og klassiske engelske "fraser" som f.eks "stroll down memory lane". Friskt å se en anmelder som svømmer mot strømmen; når de fleste andre anmeldere/spillsider strever med å fornorske alle gamer-begrep gjør Snorre det motsatte. Me like :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...