Gå til innhold

Metal Gear Solid: Mytene, løgnene og sannhetene (OBS! MGS4 Spoilers!)


Szmekken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vel hvis du skal spille 4 burde du ha en basic knowledge av historien:o

så du kan hoppe over alle cutscenes og kicke litt ass, men anbefales ikke:P

Holder det å lese gjennom det som står på Wikipedia?

"Some stories can't be told by words" - Solid Snake

 

Spill spilla

 

Men jeg har jo ikke spilla.

Lenke til kommentar
Hvorfor har ikke CDON sendt ut enda? D:

 

Fan, jeg klikker

 

 

Fordi du var dum og ikke bestilte fra AbsoluttSpill :p

Måtte ha Limited Edition :p

 

Skal kjøpe den vanlige versjonen, så selge den videre til en venn når LE kommer og han får penger.

 

Burde jeg satse på butikk eller bør jeg bestille fra et sted. Rekker de å sende så jeg får den på torsdag?

Lenke til kommentar

Siden dette spillet er omtalt som å være virkelig bra, er det da slik at spillet bare er uoversiktlig og dårlig hvis jeg ikke har spilt de andre spillene i serien før (Han dog lest gjennom storyen på Wikipedia). Kan det anbefalles å kjøpe spillet likevel, eller bør jeg la være?

Lenke til kommentar
Var innom min lokale spaceworld, og der sa de at spillet under all sannslynlighet var i rute.

Jeg har vært hos to Spaceworld forretninger i dag, og de sa begge at Limited Edition er forsinket fordi at leveransen er ikke helt oppegående, og at den vanlige utgaven vil komme som planlagt. Så jeg håper på å skaffe meg en kopi i løpet av morgendagen. Hvis ikke blir jeg deprimert.

 

Gratulerer til alle de som vil få det i morgen, og lykke til med spillingen!

Lenke til kommentar
Siden dette spillet er omtalt som å være virkelig bra, er det da slik at spillet bare er uoversiktlig og dårlig hvis jeg ikke har spilt de andre spillene i serien før (Han dog lest gjennom storyen på Wikipedia). Kan det anbefalles å kjøpe spillet likevel, eller bør jeg la være?

Skal jeg være helt ærlig med deg... vent med å kjøpe dette spillet.

 

Du bør definitivt ha spilt gjennom serien før MGS4, hvor dette vil gi en MYE bedre spillopplevelse.

Lenke til kommentar
Siden dette spillet er omtalt som å være virkelig bra, er det da slik at spillet bare er uoversiktlig og dårlig hvis jeg ikke har spilt de andre spillene i serien før (Han dog lest gjennom storyen på Wikipedia). Kan det anbefalles å kjøpe spillet likevel, eller bør jeg la være?

Skal jeg være helt ærlig med deg... vent med å kjøpe dette spillet.

 

Du bør definitivt ha spilt gjennom serien før MGS4, hvor dette vil gi en MYE bedre spillopplevelse.

Er det da disse det gjelder?:

 

Metal Gear Solid 3: Snake Eater

Metal Gear Solid: Portable Ops

Metal Gear

Metal Gear 2: Solid Snake

Metal Gear Solid

Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty

 

Min eneste konsoll er PS3 (bakoverkompatibel), så hvis noen av titlene er på PSP kan jeg ikke spille dem.

 

EDIT: Bør jeg spille alle spillene eller holder det med den/de siste før MGS4?

Endret av Martin_PS3
Lenke til kommentar

Portable Ops er på PSP, dessverre.

 

Kjøp Metal Gear Solid 3: SUBSISTENCE. Disc 2 av den versjonen inneholder Metal Gear og Metal Gear 2: Solid Snake.

 

Spill de så i denne rekkefølgen:

 

Metal Gear

Metal Gear 2: Solid Snake

Metal Gear Solid

Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty ELLER Substance (en forbedret versjon)

Metal Gear Solid 3: Subsistence

Metal Gear Solid: Portable Ops

Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots

 

Det er rekkefølgen de ble sluppet ut i og er i grunn den beste ruta å spille de i.

 

Før MGS4, bør du HVERTFALL ha spilt MGS1, 2 og 3.

Endret av Birkin
Lenke til kommentar

Usikker på om jeg gidder å spille alle de spillene, i tillegg til pengene PS2 spillene koster. Blir mye spilling av PS2 spill bare på grunn av ett enkelt PS3 spill, og blir litt kjedelig å gå over på PS2 grafikk igjen, nå som jeg er vant til HD. Har veldig lyst på MGS4, men blir vel ikke så oversiktlig med karakterer(personer) i spillet uten å ha spilt noe av serien før. Dette blir et vanskelig valg.

Lenke til kommentar
Det har allerede blitt nevnt at folk som ikke har spilt de tidligere spillene i serien, ikke skulle ha store problemer med å sette seg i og ha mulighet til å kose seg med MGS4. Men selvfølgelig blir opplevelsen helt annerledes om man har gått gjennom de andre.

Hvor er det nevnt? Har veldig lyst på spillet, så om det ikke er alfor vanskelig å sette seg inn i storyen (spillmessig altså, har jo lest hele storyen på wikipedia) vil jeg vurdere å kjøpe det uansett.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri spilt noe annet Metal Gear Solid spill men uansett ser dette så ekstremt bra ut at jeg bare må ha det. Vet at historien er som den er men gidder ikke sette meg ned og spille et PSOne spill nå liksom, kommer bare til å føles kjedelig ut pga grafikken osv. :p Men har sett igjennom Gametrailers Retrospective fra Metal Gear. http://www.gametrailers.com/game/6748.html

 

Føler jeg fikk med meg en del viktig informasion der og har så og si forstått basicen på storyn nå håper jeg. :p

Lenke til kommentar
Jeg har aldri spilt noe annet Metal Gear Solid spill men uansett ser dette så ekstremt bra ut at jeg bare må ha det. Vet at historien er som den er men gidder ikke sette meg ned og spille et PSOne spill nå liksom, kommer bare til å føles kjedelig ut pga grafikken osv. :p Men har sett igjennom Gametrailers Retrospective fra Metal Gear. http://www.gametrailers.com/game/6748.html

 

Føler jeg fikk med meg en del viktig informasion der og har så og si forstått basicen på storyn nå håper jeg. :p

 

 

da er vi i samme båt..;)

 

eg har dog ikkje heilt bestemt meg endå, føler eg må kjøpe ein HD-TV først...

 

heilt sjukt kor innvikla historien i mgs er, Kojima er søren meg ein fyr med utruleg stor fantasi!!

Lenke til kommentar
Jeg har aldri spilt noe annet Metal Gear Solid spill men uansett ser dette så ekstremt bra ut at jeg bare må ha det. Vet at historien er som den er men gidder ikke sette meg ned og spille et PSOne spill nå liksom, kommer bare til å føles kjedelig ut pga grafikken osv. :p Men har sett igjennom Gametrailers Retrospective fra Metal Gear. http://www.gametrailers.com/game/6748.html

 

Føler jeg fikk med meg en del viktig informasion der og har så og si forstått basicen på storyn nå håper jeg. :p

 

 

da er vi i samme båt..;)

 

eg har dog ikkje heilt bestemt meg endå, føler eg må kjøpe ein HD-TV først...

 

heilt sjukt kor innvikla historien i mgs er, Kojima er søren meg ein fyr med utruleg stor fantasi!!

Hehe, er vel ganske viktig å ha en HD-TV vis man skal nyte MGS4 til det ultimate. :) haahha, tenk da alle de syke cut-scensa, det bare må sees i high-definition! :) Skal stå opp 10.00 på morgen til torsdag og ta fram sykkelen og rett opp til byen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...