Gå til innhold

Metal Gear Solid: Mytene, løgnene og sannhetene (OBS! MGS4 Spoilers!)


Szmekken

Anbefalte innlegg

Har noen sett denne reklametrailern. Den var skamgenial :thumbup:

 

"NB! Spoilers kan forekomme"

Den traileren der er ikke akkurat ny da :p

 

Den finnes med engelske stemmer og japansk tekst. Teksten er den eneste forskjellen.

 

Akkurat hvor er det MGS4 vil utspille seg? Håper ikke settingen blir som i MGS3, liker ikke mørke og dystre områder - i motsetning til store deler av sol hvor det var solskinn og god utsikt i den evigvarende horisonten.

 

Enig der. Det utspiller seg vel i midtøsten et sted, hvert fall store deler av spillet. La oss håpe på en del byggningssniking som i MGS1, MGS2 og deler av MGS3. MGS for meg er infiltrering ikke ramboaktig krigføring ...

 

Det er jo fantastisk i SOL når det er dag hele spillet, frem til slutten hvor solen går ned. (Scenen med Raiden og Emma som klatrer ned struten :love: )

Det har lenge vært kjent at spillet faktisk har langt flere lokasjoner hvor spillet vil utspille seg. Til nå vet vi om 4 av disse som er Midtøsten, Sør Amerika, Øst Europa og Shadow Moses. Og så vidt jeg har fått med meg så skal det være minst en plass til man skal til. Så man kan strengt tatt ikke si at store deler av spillet utspiller seg i Midtøsten.

 

Bare gi meg det originalet Outer Heaven og Zanzibar Land, og livet kan ikke bli bedre. En av producerne har faktisk gått ut og sagt: "We will be visiting a place 20 years ago, which many want" eller noe liknende.

 

MGS4 Soundtracket er ute 28. mai folkens. Jeg håper inderlig at Harry Gregson Williams har komponert en ny versjon men beholdt kjerneelemente i main theme'n til spillet.

 

De fleste tracks'a skal visst være ganske etniske mot midtøsten hvor man spiller, men man kan ikke unnlate Main Theme'n, det blir bare dumt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
MGS4 Soundtracket er ute 28. mai folkens. Jeg håper inderlig at Harry Gregson Williams har komponert en ny versjon men beholdt kjerneelemente i main theme'n til spillet.

Hvis du skaffer deg "Super Smash Bros. Brawl"-soundtracket så er det ei låt fra MGS4 der ;)

Lenke til kommentar

Musikken er nok for det mest komponert av Harry Gregson-Williams og Nobuko Toda (MGS3). Det går også rykter om at legenden Ennio Morricone har vært involvert i denne prosessen.

 

Og forresten, hva sier folk til å holde MGS4-spoilere til et minimum i denne tråden?

Lenke til kommentar
Musikken er nok for det mest komponert av Harry Gregson-Williams og Nobuko Toda (MGS3). Det går også rykter om at legenden Ennio Morricone har vært involvert i denne prosessen.

 

Og forresten, hva sier folk til å holde MGS4-spoilere til et minimum i denne tråden?

 

Det er vel greit. Men MGS 123 spoilere er mer enn velkommen slik navn på tråd tilsier :yes:

Lenke til kommentar
Musikken er nok for det mest komponert av Harry Gregson-Williams og Nobuko Toda (MGS3). Det går også rykter om at legenden Ennio Morricone har vært involvert i denne prosessen.

 

Og forresten, hva sier folk til å holde MGS4-spoilere til et minimum i denne tråden?

Alle som har hjerte på et sted kommer uansett til å holde seg borte fra internet en god del timer når de får spillet. Håper CDON er kjappe. Men jeg kommer til å holde meg unna internett generelt dagene rundt 12. juni.

 

Kjenner jeg internett rett, blir spillet garantert leaka rett før release.

Lenke til kommentar
Eksisterer det en oppgradert grafikkverson av MGS1?

 

Ja, Twin Snakes til Gamecube, men den må du for all del styre unna. Det er en flau feiltagelse, og etter mitt syn vanære av hele serien.

 

Jeg kan sitere meg selv fra Wikipediaartikkelen:

 

"Many of the series fans has criticised the 2004 remake for ruining the atmosphere from the original version. Despite the minor changes in dialog, some of the characters such as Naomi Hunter, Natasha Romenenko and Mei Ling had their accents altered from the original version. Many fans claim that this, and the fact that the original voices of the DARPA chief and Grey Fox were changed, decreased the quality of the game."

 

Linky

 

It was never factored in the similation, hvis du skjønner hva jeg mener :cool:

Endret av Jorchi
Lenke til kommentar

Synd Kojima insisterte på at mellomsekvensene måtte skille seg ut fra det orginale spillet, altså måtte vi sitte igjen med altfor mye bullet-time vas.

 

Ryuhei Kitamura ville vel oprinnelig ha disse så tett opp mot orginalen som mulig.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Synd Kojima insisterte på at mellomsekvensene måtte skille seg ut fra det orginale spillet, altså måtte vi sitte igjen med altfor mye bullet-time vas.

 

Ryuhei Kitamura ville vel oprinnelig ha disse så tett opp mot orginalen som mulig.

Det er sant det du sier. Husker ikke om det var laget en demo av et eller annet slag som viste hvordan et av spillets scener ville se ut med den nye spillmotoren. Etter at Kojima så den, så sa han at han ville ha et mer spektakulært preg over scenene i TTS.

Lenke til kommentar

Da har Gametrailers lagt ut deres første del av Bonus Round som denne gangen handeler ekslusivt om MGS4.

 

Den første delen som er ute nå har hvertfall ingen spoilere om det er noen som bekymrer seg for det. Og det er en journalist som påstår at neste generasjons spill starter med MGS4, så det ser hvertfall ut til at det er et bra spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...