Gå til innhold

Xbox spill på billigsalg - under 300 kroner (NB!: Ingen requests i tråden!)


zilixiz

Anbefalte innlegg

 

Lurer på om vi ikke skal slutte å legge inn tilbud fra Play i denne tråden. Vi i Norge får ikke lenger handle varer der i £. Selv får jeg ikke handlet der lenger i det hele tatt, uansett om jeg velger Euro eller pund.

 

 

Går fint å bestille det i Euro. Kommer da på:

 

 

24,99 EUR 1 EUR = 7,46 NOK = 186,49 NOK. Fortsatt under tollgrensa

 

Ja det går fint - men kanskje da oppgi prisen i Euro istedet. Blir jo en del dyrere slik at 200 kroners grensen nås fortere.

 

Jeg fikk til slutt handlet, merkelig nok måtte jeg slette cookies før jeg fikk lov. Virker som valget med pund hang igjen.

 

Nok om dette - men det kan være greit for andre å vite disse tingene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt sent nå men savnet synd at det ikke ble informert her at Lefdal har hatt 10,- tilbud på en haug av spill siden 1. mars. Har vært en flom av kunder i butikkene på ukedagene.

 

Takk for tipset. Var innom Lefdal Storo idag, men 10 kr boksen var så og si tømt. Men de hadde endel snacks til 99,-, bl.a. plukket jeg opp Black Ops og FEAR 3. I tillegg hadde de satt ned endel nye spill (dog ikke alle) som kostet 299,- og 399,-, samt at de hadde 12+2 måneder med Gold for 199,-.

Lenke til kommentar

Har laget en egen blog med spill på tilbud her:

http://spilltilbud.blogspot.com/

 

Noen av de nyeste tilbudene er:

Splinter Cell: Conviction til ~55 NOK

Forza Motorsport 4 til ~ 150 NOK

The Darkness II Limited Edition til ~ 205 NOK

 

Og Assassin's Creed: Revelations er billigere hos amazon enn hos zavvi. Koster £19.09 hos amazon.

God ide med bloggen! Som litt konstruktiv kritikk vil jeg bare nevne at å ha litt bilder (Gjerne fra spillet eller evt cover). Gjøre bloggen litt mer personlig. Per nå så kan folk bli litt skeptisk med en generell layout og bare tekst og lenker, da mange spam-sider har det.

Ellers god ide, om du fortsetter å oppdatere blir jeg nok å kikke innom med jevne mellomrom :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...