Gå til innhold

Ditt favorittkontinent i Diskusjon.no-verdenen.


Hvilken kategori er din nummer en?  

249 stemmer

  1. 1. Hvilken kategori er din nummer en?

    • Bedrift
      1
    • Bil, båt og motor
      5
    • Digital foto og video
      10
    • Forbruker
      0
    • Hardware
      25
    • Jobb og utdanning
      1
    • Kultur
      41
    • Lyd og bilde
      5
    • Mobil og PDA
      2
    • Off topic
      51
    • Programmering
      13
    • Programvare
      7
    • Samfunn
      45
    • Spill
      32
    • Sport og fritid
      10
    • The eXperience
      0
    • Tilbakemeldinger
      1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjokk at jeg stemte ot da.

Ja. Skulle jo tro du boikottet avstemningen ettersom diskusjon.no ikke har noe loli-kategori. :p

Fra spøk til revolver. OT-Baren er den kateorien jeg har desidert flest innlegg i. Faktisk har jeg over 3000 innlegg her, i motsetning til en spill kategori som ligger på andre plass med rundt 500 innlegg.

Lenke til kommentar
Bil, båt og motor: Alle råneres drøm. Når man ikke har muligheten til å mekke på bilen eller råkjøre forbi fotoboksene mens man lager grimaser så er dette stedet man logger inn for å snakke med felles rånere. Fart og spenning, duppedittmas og dagdrømming om båten man skal kjøpe seg for å dra på jordomseiling opptar innbyggerne. Et fint tidsfordriv for råkjørerne som er låst inne bak stålbarrer.

 

Generalisering! Advarselsøkning og utestengelse gitt. Ikke kommenter dette innlegget. :whistle:

Lenke til kommentar
Bil, båt og motor: Alle råneres drøm. Når man ikke har muligheten til å mekke på bilen eller råkjøre forbi fotoboksene mens man lager grimaser så er dette stedet man logger inn for å snakke med felles rånere. Fart og spenning, duppedittmas og dagdrømming om båten man skal kjøpe seg for å dra på jordomseiling opptar innbyggerne. Et fint tidsfordriv for råkjørerne som er låst inne bak stålbarrer.

 

Generalisering! Advarselsøkning og utestengelse gitt. Ikke kommenter dette innlegget. :whistle:

 

Jeg tenkte attpåtil på deg når jeg skrev det :wee:

Lenke til kommentar

Meeeeh, man trenger da ikke å gjemme seg. Bildekvaliteten på de bildene som kommer ut av fotoboksen er så dårlige at det ikke er mulig å se en skit på dem uansett. Det verste er jo at mange av fotoboksene fortsatt bruker film! Ja det stemmer, slik gammeldags opplegg med filmrull som må fremkalles etterpå. Skjønner ikke at de ikke har byttet ut alle disse jeg. Digitale fotobokser med ordetnlig optikk og satelittforbindelse hadde vært noe. Staten hadde jo fått gigantiske ekstrainntekter på bøter. :love:

Lenke til kommentar

Akk, vanskelig å velge da jeg er forumpoteten. Skulle vært sånn multiple choice-poll :wee:

 

Men det ble Kultur grunnet Musikkskapning og instrumenter :)

Jobb og utdanning er kanskje en av de kategoriene jeg har vært mest aktiv i de siste 2 årene. Og Lydkort og PC-høyttalere må jeg jo ikke glemme. Eller Programvare.

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...