Gå til innhold

Inspirert av slåssespillet Mortal Kombat drepte dei en jente

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og snart får spill skylden for alt ondt i verden.

Men filmer som viser hoder som halvveis blir kuttet av med sener å dritt og møkk tenker ingen på.

Og så fort det er en pupp i en film så blir alle automatisk voldtektsmenn.

Tragisk.

Skrevet

Det var ikke noe gærent med de i det hele tatt. Var bare at de hadde spilt MK, ja. Er jo sånn det blir vinklet, liksom.

Heldigvis for oss blir de fleste idiotene som gjør sånt født i USA.

Skrevet

Jeg synes sånne ting faktisk er sykt komisk, og det er utrolig sært av meg å synes det.

Det er bare måten de skriver på "utført en såkalt «body-slam» på henne - inspirert av slåssespillet «Mortal Kombat».". Selv om det er utrolig tragisk. Men når folk faktisk gjøre slike ting mot bevistløse mennesker, da er det mer enn bare Mortal Kombat som står bak.

Skrevet

Tragisk sak, men å skylde på Mortal Kombat er vel mer en sensasjonalistisk måte å selge aviser på enn en faktisk årsak til tragedien. Hvis man absolutt må skylde på noe så er det vel mer nærliggende å skylde på alkohol, men dette nevner jo VG kun i en liten settning på slutten.

Skrevet

Men å nevne at body-slam er et av de mest utbredte knepene, i en av USA's mest populære "sporter", det kan jo alldeles ikke nevnes, for hvor usaklig er ikke det!?

Jeg drepte mamma med en ishakke, diplom is-mannen ba meg om å gjøre det.

Skrevet (endret)

Flott vinklet på en si... /ironi

Media tar og kaster seg på den første sjansen de får. Så det at de var full hadde ingenting å gjøre med det? Tragisk av media nok en gang.

Endret av TCi
Skrevet
Media tar og kaster seg på den første sjansen de får. Så det at de var full hadde ingenting å gjøre med det? Tragisk av media nok en gang.

Det er vg da :shrug:

Skrevet

Her blir det jo helt feil og skylde på spillet Mortal Kombat , er jo mere som står bak en selve spillingen han var full og dessuten folk som gjør sånt

må jo ha noen psykiske plager. Har faktisk hørt om to 10 år gammle brødre som slo sin mor med en hammer i hode så hun døde, grunnen var at de skulle

se om hun fikk stjerner som sirklet rundt hode slik de hadde sett på Tom & Jerry.

Skrevet

Når det er noe nytt og ukjent der ute for de eldre, er det alltid det som får skylden.

Først var det bøker, så var det tegneserier, og nå er det spill. Hvis de hadde latt som at de spilte fotball med jenta, ville vel ingen reagert.

Skrevet

Hverken alkohol eller mortal kombat har direkte skylden for dette. Jeg har vært full mange ganger, spilt MK flere ganger, men har aldri slått en liten jente til hun døde.

USA er virkelig flinke til å produsere syke folk må jeg si. Men av over 300 mill, så er sjansene større da, det skal de ha. Idiotisk artikkel.

Skrevet
FATALITY!

Jeg er nok allerede ødelagt av Mortal Kombat og det som verre er, siden jeg flirte av dette.

Ellers er det lite nytt i verden, spill er helt klart det som gjør at folk dreper hverandre, ikke at disse folkene var halvgale til å begynne med.

Skrevet
Hverken alkohol eller mortal kombat har direkte skylden for dette. Jeg har vært full mange ganger, spilt MK flere ganger, men har aldri slått en liten jente til hun døde.

Det er vel et kjent faktum at alkohol kan gjøre folk uberegnelige. Skylden står såklart tiltalte for, men de skal alltid prøve å legge skylden på alt og alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...