Gå til innhold

Hva slags klesstil har du?


simzERK

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Jeg har lenge lurt på hvordan klesstil som er best idag, selv har jeg en såkalt "sossestil" de fleste av dere syntes sikkert det er kvalmt med strikk rundt buksene, og diverse. Kom gjerne med bilder ! :D

 

Fortell gjerne om hårsveisen deres og parfymebruken. Så, åssen klesstil har du?

Endret av Ueland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hår: Har halvlangt hår med som er litt bustete bak og oppe, med litt sidesleik foran. Bruker en del voks.

 

Klær: Bruker litt sånn ikke sossestil men litt merkeklær. På skola: Kanskje ei hettejakke fra poco loco eller diesel og ei olabukse. Vanligvis ei slim fit t skjorte under hettejakka. skate sko fra dc, lakai eller adio. Bruker ei escada parfyme som jeg syns er god.

Hjemme kann jeg gå i ei umbro joggebokse med sokkene uttapå boksa kanskje, og ei hettejakke fra marwin kanskje.

Endret av tolan
Lenke til kommentar

Underdel: Björn Borg, og et annet italiensk merke jeg ikke husker navnet på. Så en Adidas treningsbukse, og ullsokker. :)

 

Overdel: T-shorta varierer men det går mest i WeSC, Blend, Billabong og Quicksilver. Gensere er alt fra en svart Jack&Jones genser med hette og et grønt og blått mønster også noen langarmede T-shorter og to Quicksilver knitted sweatters... Utejakka er en sånn vanlig blå Bergans-jakke :\

 

Hår: Med luggen har jeg vær dag en sosse-sleik, men bak er det helt FOSJ liksom :p Alt står til værs. Treneren bruker å kommentere hele tiden at jeg har sleika på stikkontakta :D Når jeg er tom for voks spør han om vi er tom for strøm xD

 

Lue: Dragon Beanie (duskelue)

 

Sko: Noen random joggesko...

 

Parfyme: Boss

 

Mange sier jeg er en skikkelig soss :p

Endret av pompews
Lenke til kommentar

håret: akkurat bruker jeg mest lue, volcom. ellers slenger jeg i litt renati rock hard så blire bustete/vilt

 

klær: orker ikke kle meg skikkelig om vintern, bare jeans + tskjorte + skjerf + jakke og timberlands. jeans går gjerne i replay, true religion, lee og tskjortene er gjerne svarte slimfits. skjerfet er et enkelt et fra j&j, palestina skjerf er fyfy. og en varm svart hettejakke fra pocoloco/carlings

 

parfyme: lacoste/calvin klein/boss

Endret av radikai
Lenke til kommentar
Jeg har lenge lurt på hvordan klesstil som er best idag

? Du bør vel strengt tatt bruke det du føler deg bra i.

 

selv har jeg en såkalt "sossestil" de fleste av dere syntes sikkert det er kvalmt med strikk rundt buksene, og diverse

Strikk rundt buksene, ja. Det går vel mer i kategorien 'fjortis'.

 

Fortell gjerne om hårsveisen deres og parfymebruken. Så, åssen klesstil har du?

Min hårsveis kan vel av noen kalles 'sleik'. Bruker ikke én spesiell parfyme, bytter mellom flere velluktende dufter.

Har en del klær fra RL og slike merker, men jeg har ikke noe i mot rimeligere klær, såfremt disse er helt uten logoer og slikt tull enkelte billige merker har en tendens til å pryde sine kolleksjoner med.

Lenke til kommentar

Hår:

ca slik

meg-20071206-192614.jpg

 

Sko:

Lacoste-skoene mine

4%20ss07%20pics2%20176_thumb.jpg

Har også et par Vans sko, et par Lacoste Carnaby og et gammelt par fra Quiksilver.

 

Har også noen par fra Timberland jeg bruker om vinteren.

 

Bukser:

Lee, Diesel, Emerica og Levis.

Mørke og lyse.

 

T-skjorter:

Van Heusen, éS, Quiksilver, Billabong, Levis og flere andre merker jeg ikke tar i hodet.

 

Gensere:

Dressman tynne gensere utenpå hvite t-shirts, litt store Quiksilver/Billabong-gensere og et par v-hals-t-skjorter med lange armer.

1250152150-1.jpg

Slikt mønster er det på den ene Dressmann-genseren min, og den andre har mørke striper på lyseblått.

dm_art_vinter07_jer11.png

Sånne gensere, og så har jeg en svart cardigan jeg bruker utenpå hvit t-shirt.

 

Jakker:

Van Heusen-jakke i brun (tror forøvrig jeg har mistet den nå :/ )

Hvit Element-jakke

Svart Quiksilver-jakke

Brun H2O-ski/snowboard-jakke

 

Har også en Gill offshore-jakke til seiling og virkelige ruskedager med mye regn.

 

Parfyme:

Lacoste Essential

Hugo Boss etellerannet

Christian Dior - Fahrenheit

 

 

Ja, det er vel det.

Sokker er hvite tennissokker, boksere er Björn Borg og Van Heusen.

Lenke til kommentar
Jeg har lenge lurt på hvordan klesstil som er best idag,

 

Tips nr 1: Ikke bry det som mye å trender, men tenk på stil...

 

Har vel en preppy stil med litt innslag av diverse annet.

 

Enkle straigtleg jeans (F.eks Acne og April77)

Diverse v-halser og turtelnecks (nå om vinteren) (Feks RL, Lyle&Scott etc.)

Endel "genser-vest" utenpå skjorter

Enkle tees (Fillipa K)

Sneakers (Gucci velcro, Dior Homme hightops etc)

 

Eldgammelt bilde: (Cardiganen er ikke for kort, bare dratt opp armene litt)

Endret av kolleckio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...