Gå til innhold

Hva slags klesstil har du?


simzERK

Anbefalte innlegg

Har egentlig ganske stusslig stil, men må gjøre noe med det når lommeboka godtar det.

Til vanlig kjører jeg slim-fit jeans, av typen acne, cheap monday, april 77, Ra-Re og we are replay. Når det kommer til overdelen så er jeg bare 15 år og går fortsatt på ungdomskolen, så føler meg litt for fin hvis jeg kjører skjorte og slikt. Så på skolen går det i cardigans og hood zips ofte med helt plaine t-shrits under. Ellers så elsker jeg skjerf og hater boblejakker (finnes noen som er mindre stygge, sånn som moncler sine)

Endret av qaaq
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har gangsterstil. Baggy bukser med er på rompa, 9mm bak i buksa, boksere på ryggen, gigatiske hvite t-skjorter som ser ut som tunika og basketballtrøye utenpå det. Ellers bruker jeg hvite tennissokker og timberland sko eller nikes air force one. Accessories er seff masse bling bling og kors. Noen gange har jeg grills eller solbriller. Og så har jeg alltid caps.

Endret av St.Matias
Lenke til kommentar
Jeg har gangsterstil. Baggy bukser med er på rompa, 9mm bak i buksa, boksere på ryggen, gigatiske hvite t-skjorter som ser ut som tunika og basketballtrøye utenpå det. Ellers bruker jeg hvite tennissokker og timberland sko eller nikes air force one. Accessories er seff masse bling bling og kors. Noen gange har jeg grills eller solbriller. Og så har jeg alltid caps.

Ye right. Din soffagris!

Lenke til kommentar
Jeg har gangsterstil. Baggy bukser med er på rompa, 9mm bak i buksa, boksere på ryggen, gigatiske hvite t-skjorter som ser ut som tunika og basketballtrøye utenpå det. Ellers bruker jeg hvite tennissokker og timberland sko eller nikes air force one. Accessories er seff masse bling bling og kors. Noen gange har jeg grills eller solbriller. Og så har jeg alltid caps.

Ye right. Din soffagris!

Trenger ikke å være sofagris selv om man har gangster(hip hop) stil. Selv liker jeg også litt baggy ting, ihvertfall bukser. Er ikke digg å være helt stiv som en stokk heller.

Lenke til kommentar
Jeg har gangsterstil. Baggy bukser med er på rompa, 9mm bak i buksa, boksere på ryggen, gigatiske hvite t-skjorter som ser ut som tunika og basketballtrøye utenpå det. Ellers bruker jeg hvite tennissokker og timberland sko eller nikes air force one. Accessories er seff masse bling bling og kors. Noen gange har jeg grills eller solbriller. Og så har jeg alltid caps.

Ye right. Din soffagris!

Trenger ikke å være sofagris selv om man har gangster(hip hop) stil. Selv liker jeg også litt baggy ting, ihvertfall bukser. Er ikke digg å være helt stiv som en stokk heller.

 

Nei, men jeg kjenner han, og han går ikke sånn :) Shame on you Mattis

Lenke til kommentar
Jeg har gangsterstil. Baggy bukser med er på rompa, 9mm bak i buksa, boksere på ryggen, gigatiske hvite t-skjorter som ser ut som tunika og basketballtrøye utenpå det. Ellers bruker jeg hvite tennissokker og timberland sko eller nikes air force one. Accessories er seff masse bling bling og kors. Noen gange har jeg grills eller solbriller. Og så har jeg alltid caps.

Ye right. Din soffagris!

Trenger ikke å være sofagris selv om man har gangster(hip hop) stil. Selv liker jeg også litt baggy ting, ihvertfall bukser. Er ikke digg å være helt stiv som en stokk heller.

 

Nei, men jeg kjenner han, og han går ikke sånn :) Shame on you Mattis

Oja :) Hehe, litt busta da ;)

Lenke til kommentar

Håret: Renati ♥ Litt sånn sleik foran og helt bustete bak.

 

Overdel: Liker hoods/jakker/gensere med et fett mønster :)

 

Underdel: Som regel olabukse; Tommy Hilfiger. Strikk nederst.

 

Sko: Vans

 

Jakke: Fjällräven

 

Konklusjon: Fjortis-, sosse-stil. Jaja, vet mange hater det :p Men jeg liker det.

Lenke til kommentar

Håret mitt er rufsete bak og oppå, og litt sidesleik framme.

Alltid ID voks forresten.

 

Har ikke noe spesiell klesstil egentlig. Helt vanlig vil jeg tro!

Enten hettegenser, olabukse og hvite sko eller en finere genser kombinert med det samme. Ellers en eller annen genser, joggebukse, fotballsokker og sko. <-- Fredagsklær. :)

Endret av Lurvefranzen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Stil trenger ikke nødvendigvis ha noe med merker å gjøre. Riktig nok gjør merker seg gjeldende når man hevder å ha sossestil, men stilen fyren nevner blir av mange betegnet som sossestil.

Lenke til kommentar
Underdel: Som regel olabukse; Tommy Hilfiger. Strikk nederst.

 

Strikk nederst er ikke soss...

Det er jo noe av det mest sossete.. :p Kombinert med den helt sinsyke hårstilen..

 

Sjøl går jeg i Olabukser, som regel helt svart genser med lite motiv på, metallica \ maiden t-skjorte, div joggesko av ukjent merke, voks i håret, hvor siden er dratt i sleik bak øret, og satt opp forann Og et skinnskjegg. (Ingen emostil selv om jeg som regel går i svart da.. ) Og til sommeren skal jeg kjøpe skinnjakke, og pilotbrillene ligger klare til bruk.. Litt harrystil..

Lenke til kommentar

strikk nederst syns jeg personlig er mer "fjortiss" enn soss. vet ikke med dere, men jeg forbinder sosser mer med folk som kler seg "pent" aka sånn tatt-rett-ut-av en dressmann katalog ellerno, litt i stilen Kollecktio går i/posta bilder av.

 

imo var den beskrivelsen mer fjortiss wannabe-soss aktig :tease:

ikke at jeg har no imot noen av klesstilene da

 

sjøl blander jeg litt hiphop/rock/skater gear, matcher mine interesser :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...