Gå til innhold

Hva slags klesstil har du?


simzERK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns kolleckio har heite klær jeg. Og jeg har fått inntrykk av at han går med det han liker og føler seg komfortabel i. Han velger å bruke en del penger på klær mens en annen ville brukt mer penger på spill, filmer og hva enn de måtte ønske. Vi har forskjellige prioriteringer og en burde ikke dømme andre for hva de velger. Bare mitt syn på det.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Sorry for at jeg ikke har de samme oppfatningene og meningene som dere, da. Jeg liker ikke stilen. Hvorfor jeg ikke liker den: egentlig vanskelig å sette ord på, men noe i retning av at det jeg skreiv. Om dere synes den er fet, ikke klysete, whatsoever er det greit for meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Min stil varierer en del. Har gått fra skate, til preppy og til en slags blanding av disse. Jeg vet at det er mange som ikke fordrar treningsklær. Jeg brukte nesten utelukkende Nike fra jeg var 14 til jeg var 17. Det var nesten en lidelse. Elsker fortsatt Nike, men bruker det ikke så mye utenom trening lengre. En stil jeg alltid har følt meg hjemme i er en nedtonet og småpreppy skatestil. Føler meg av og til litt stiv når jeg kler meg preppy, men det har utelukkende med miljøet å gjøre. Hadde jeg hatt folk rundt meg som kledde seg finere oftere, så hadde jeg gjort det selv også.

 

Jeg har forøvrig aldri kjøpt en dongeribukse i hele mitt liv. Per i dag har jeg to dongeribukser hvorav den ene aldri har blitt brukt. Jeg bruker som regel rutete eller stripete bukser av ymse fibersammensetninger. Tviler på at jeg noen gang kommer til å føle meg hjemme i åletrange jeans.

 

Nå studerer jeg forøvrig idrett og går i treningsklær veldig ofte fordi det er praktisk. Ting kommer nok til å forandre seg en del når jeg skifter studie til neste høst og jeg må nok en liten tur til London i sommer for å pynte på klesskapet.

Lenke til kommentar

Dere er alle morsomme, kolleckio har jo selv uttalt at klesstilen hans er preppy, noe som i min ordbok kan innebære "vise at jeg har penger-stil". Uansett så er ikke det problematisk så lenge som han ikke kler seg med formål om å vse at nettopp han har penger. Penger er jo uansett bra, og de som mener noe annet er bare misunnelige!

 

Min stil? Har ingen. Kan se ut som en skater en dag, for så å gå i forholdsvis trange jeans dagen etter. IJeg har også lett for å føle meg stivpyntet, men samtidig kunne jeg aldri tenkt å bruke treningsklær offentlig (spesielt av typen grå bomullsbukkes) forutenom de gangene jeg er innom butikken på vei hjem fra trening.

Lenke til kommentar

Dristig valg av genser, kolleckio. (tenker på farge)

 

Selv styrer jeg unna lilla og oransje, rosa har jeg fått en viss aksept for i senere tid.

 

Men det skal sies at det så bra ut.

 

Personlig jobber jeg med en penere stil som bl.a. innebærer mer skjorte- og slipsbruk.

 

Jeg er langt fra der ennå, men jeg er på vei ;)

Lenke til kommentar

Varierer.. Kan ikke definere stilen men, men er veldig glad i å se ekstrem ut.. Jeg liker sterke farger.. Er glad i mini skjørt som tar mesteparten av oppmerksomheten.. Kun ved farger og generell stil.. Ikke tette miniskjørt utenom et par ola skjørt jeg bruker.. Og så kun en svart eller hvit t-skjorte eller topp. Men jeg misker og leker med det meste så lenge det ikke er kjedelig.. Moteikoner: Mickie James, Melina Perez.

Lenke til kommentar

Baggy. Ikke typ hiphop, mere i retning snowboard/skateboard. Står absolutt ikke i stil med musikksmaken min (metal), men det er nå så. Skatesko typ vans DC etc, foretrekker gensere fra Dragon/DC, blandt tskjorter har jeg en del quicksilver og globe osv. Undertøy er ikke viktig, å betale 199,- (bjørn borg) for et par boxere blir litt drøyt. Bruker ikke hodeplagg.

 

Edit:

Støtter forresten Luffe i diskusjonen over her : ]

Endret av ebc92
Lenke til kommentar

Merkeklær. Variabel stil egentlig. Oftest noe hellende mot preppy stil, enkle og rene gensere og jeans, og Moods of Norway t-skjorter. I dag går jeg slækk rundt med en grå joggebukse og en myk college Gant genser uten sokker, men når jeg går ut foretrekker jeg heller litt mer preppy stil. Det varierer hvor jeg er og hvem jeg er med selvfølgelig. Har enda til gode å gå med cardigan, men jeg er bare 15, og stilen min har utviklet seg veldig siden 8. klasse, da jeg tusset rundt i Cubus-hettegensere. Nå kjøper jeg utelukkende kvalitetsklær.

Lenke til kommentar

Jeg har nok ganske kjedelig stil. Men jeg liker at det er enkelt og pent. Gjerne en genser med v-hals og en enkel topp under, Cardigan eller en søt, rutete skjorte. Kan også sprite det opp med et skjerf, hodeplagg eller smykker. Av bukser foretrekker jeg slimfit. Har så og si sluttet å bruke bukser med sleng.

 

Jeg går med det jeg liker og føler meg komfortabel i. Jeg vil heller kjøpe klær jeg liker til en stivere pris enn å kjøpe noe jeg ikke liker bare fordi det er billig.

Endret av Loveless
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...