Gå til innhold

Hva slags klesstil har du?


simzERK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har veldig kjedelig klesstil, treningsbukser og hettegensere.

Må ha klær som ikke hindrer bevegelsen.

 

Bruker å kle meg litt bedre i helgene da, når jeg er med dama. :D

 

Det finnes jeans med stretch. ;) Da faller argumentet med at jeans hindrer bevegelsen i grus. :p

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Oi, eldgammel tråd.

Bruker mye tighte jeans, både sorte, lyseblå, mellomblå og mørkeblå. Dette går ofte sammen med løse topper i alle slag og fasonger. Bruker lite farger. Ofte sammen med høye heler, enten det er kilehel eller pumps, sandaler med hel eller støvletter. Bruker skinnjakker og kåper. Skjerf og skinnhansker om vinteren. Mye shorts og kjoler om sommeren. Går aldri med lange kjoler, helst lårkorte. Smykker er også svært viktig, elsker store ringer, store smykker, store armbånd og store øredobber, men såklart ikke alt samtidig.

Dagens antrekk er en mellomblå jeans med en hvit "skjorte"-topp, med 3/4 armer, knapper ned til navelen og beskjeden utringning. Et par perleøredobber og et digert armbånd i tre.

Aner ikke hva jeg skal kalle stilen min, rimelig plain og casual, følger ofte "trenden".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4123456

Begynner å bli rimelig lei av folk i i joggetøy/treningstøy, på folkehøyskolen min er det ingen som gidder å kle seg annet enn på byn, onepiece er også kommet på moten her, grøss.

 

Angående stilen min går det i enkle hettegensere uten merkeflashing, billige t-skjorter, jeans (gjerne slim-fit) og sneakers(converse, airmax 90 og superstar). Kunne nok ha brukt mer på klær, men har et studentbudsjett + at jeg ikke gidder bruke mye penger på hettegensere og t-skjorter(kun på bukser og sko siden disse varer ganske lenge). Kan være fordi jeg gikk på en sosseskole, blir uvel av hettegensere til 800 og t-skjorter til 500, orker heller ikke skjorter annet enn på byn og i når jeg skal pynte meg litt, noe jeg blir kritisert for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...