Gå til innhold

Hva slags klesstil har du?


simzERK

Anbefalte innlegg

Produkter:

Shampoo og balsam

Hårspray (Proffs Super extra strong hold eller Schwarchkopf (?) Got2b glued)

Eyeliner

Øyenskygge i forskjellige varianter (gjerne stargazer eller manic panic)

neglelakk (svart/knallrosa/knallgrønn/knallgul/lilla/rød)

Falske øyevipper (til tider)

 

Jeg vil si at stilmessig varierer jeg mellom goth/svartkledd in general/deathrock og slask (de dagene du bare ikke gidder)

 

Fast tilbehør:

Stor veske (type messenger bag med masse plass :love: )

Sommerfuglsmykke i sølv

Annet tilbehør:

Pulearmbånd (alle mulige farger)

Nagler

Hårbøyler og hårspenner

Dreadfalls

Annet som måtte falle meg inn, som f.eks. svart tyll, silkebånd og annet man kan henge i håret

Kjettinger, fra tid til annen.

 

Hverdagsstil

Svart skjørt og strømpebukse, topp av et eller annet slag, band t-skjorte, eventuelt korsett om jeg er up for it. Svart jakke, eller dressjakke, enten ikke sminke eller svart sminke, håret i hestehale eller sideskill (gjerne med en søt hårklemme). Varierer litt med tøffe gensre og sånn. Converse knockoffs, dressko eller boots. (Nå for tiden, vintersko)

 

Forfengelige dager

Ekstremt avansert sminke, gjerne tegninger i ansiktet og sånt. Skjørt og strømpebukser. Platåsko eller dressko. Korsett og fancy jakke (gjerne dressjakke) og hanekam oppe i været.

 

Slask

Joggebukse og for store bandt-skjorter.

 

Bilder

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
noname5.jpg

c8f2_1.JPG

1e_1.JPG

Slipset:

IMG_3234.jpg

3582_1.JPG

9bc0_12.JPG

4cdd_1.JPG

95ed_1.JPG

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote: Strikk rundt buksene, ja. Det går vel mer i kategorien 'fjortis']

 

 

Nei det går mer under kategorien "soss". Mener at dette hovedsaklig blir gjort for at buksen ikke skal bli skitten, og at de ikkr skal tråkke på den. Siden "sosser" som dere sier er ganske nøye med klær og stil så ønsker de ikke å ødelgge klærne.

 

Det er også wannebeesoss eller jallasoss som bruker dette bare for de tror de ser soss ut

Endret av General_Skurf
Lenke til kommentar
Sigurd: Hva er galt med hvite slimfit jeans på sommeren?

 

Dagens antrekk:

 

Rådenim jeans (Acne)

Sort belte (Versace)

Hvit tee (Fillipa K)

Rød v-hals genser (Lyle&Scott)

Sorte høye sneakers (Hugo Boss)

 

Og på skulderen en relativt stor messengerbag (ToS)

Sweet, kolleckio.

 

Dagens antrekk:

 

Slengbukse (ohyes) Diesel (rimelig raw-denim)

Svart matinique tee

Brun med hvite striper-genser (Noe Brandstad fikk meg til å kjøpe, forferdelig god)

Brune, gooooode Lacoste sneakers

Og selvfølgelig en G-star raw jakke med hette. - Satans god :)

 

Edit: Rettelse, det ble en Lindeberg-jakke som falt i smak jeg tenkte jeg måtte gå med i stedet for. :)

Endret av Skagen
Lenke til kommentar

Selv har jeg et meget avslappet forhold til temaet, men slik har det ikke alltid vært.

 

Håret hadde jeg tidligere halvlagt med midskille. Dette ble etter mange mange år for upraktisk, så nå bruker jeg maskin :)

Når det kommer til klær har jeg det siste halvåret begynt å skippe fra hettegensere til en bittelitt mer folkelig og voksen klesstil, da både jobb, alder og omgangskrets tilsa dette. Aldri vært noe press, men det ble naturlig slik; og det føles godt.

 

Jeg er tilhenger av det som er _praktisk_ og ikke koster for mye. Hander derfor det meste på adelsmann for tiden.

 

Gensre/skjorter/jakker er egentlig ikke så nøye, men har en plagsom fetisj for bukser. De må være überpraktiske, med mange lommer, da jeg bærer med meg et par mobiltelefoner, sprøyter og sprøytespisser for diabetesen, 2 nøkkelknipper, osv osv osv osv. Det har vist seg å være et STORT problem ,da det omtrent ikke selges slikt lenger (virker det som), og spesielt ikke i min størrelse (jeg er liten, men har et midjemål som ikke står helt i proposjon med den korte kroppen...hehehe).

 

Så finner jeg en bukse som funker, så kjøper jeg som regel en hel drøss. Og det skjer ikke ofte, ca. en gang i skuddåret :p

Endret av JKJK
Lenke til kommentar

Jeg kler meg vel egentlig ganske kjedelig.

 

Klær: Buksene er alltid ettersittende, mørke jeans eller sorte/signalrøde bukser. Om jeg gidder kanskje jeg kjører et enkelt belte, men med en kul beltespenne. Enkle gensere i mørke farger eller tskjorter med fete motiver (div. band, Pain solution, Scar Wars, Wings of desire etc. Noe som forteller om hva jeg liker). Går som regel med åpne jakkegensere i enten mørk brun, rød eller sort over der igjen.

Er det kaldt ute bruker jeg en sort jakke fra H&H og selbuvotter. :cool:

 

Sko: Klassiske converse i sort skinn.

 

Annet: Fete plugger/tunneller i ørene. I blant skifter jeg ut kuler på piercingene, men det er sjeldent jeg gidder. Liker å holde det enkelt. Store, sorte vesker uten masse jall på. Lite sminke i grunn, går som regel bare med eyeliner + litt mascara.

Håret er alltid i hestehale. Varierer om jeg har luggen løs eller i spenne.

Lenke til kommentar

Dagens juleavsluttningsantrekk:

 

De røde stripene på skjorten har lik fargenyanse som genseren. (Kom dårlig frem)

 

Ikke på bilde: Sorte Gucci sneakers, sort 3/4frakk (Tos), sorte skinnhansker (wedins)

 

Genseren fikk noen merkelige former på bilde =/

Endret av kolleckio
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Da har du ikke sett mange klyser...

Ikke den vanlige type klysa. Synes den virker overlegen, men ikke på en bra måte ><.

 

Hva jeg ser på som klysete har igrunn utrolig lite med hvor mange klyser jeg har sett ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...