Gå til innhold

One Piece Mangatråden! (Spoileradvarsel!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen BB har fått seg gærn crew nå. Nå er de tilsammen 10 stk hvis jeg ikke tar feil og luffy skal også ha 10 stk så blir fair fight senere i tiden mellom dem :D

Men fyy faen WB er pissd som bare det. Og digga at han delte øya i 2 sånn at han er alene mot BB og Marinen ..

 

Det blir bare bedre og bedre. Hadde egentlig forventet at luffy skulle bli sint og kline til akainu, men skjønner godt at han er i sjokk nå. Men ble så glad når akainu fikk juling, man kødder ikke med crewet til WB, hehe :D

Huff, skulle ønsket WB var i god helse nå da hadde han rævkjørt hele øya alene hehe :D

 

Men er nysjerrig nå om det blir WB vs BB og Marinen eller noe annet? Eller WB vs BB og marinen slåss mot dem begge to. Hva tror dere ?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dette kapittelet har gjort at jeg mista respekten for BB...for en jevla pyse! Begynte straks å hyle og skrike når WB begynte å hamre løs påen! Trodde jo virkelig at BB var mann jeg! Men WB er konge ja. Og jeg vedder på at neste kapittelet vil fortelle at Buggy pekte mushi mushien på WB mens han holdt talen sin! Slik fornyes "the age of pirates"!

Lenke til kommentar

Dette kapittelet har gjort at jeg mista respekten for BB...for en jevla pyse! Begynte straks å hyle og skrike når WB begynte å hamre løs påen! Trodde jo virkelig at BB var mann jeg!

Syns det passet fullstendig med hans karakter jeg.. Han er en mann som ikke har noen moral og som ikke skyr noen virkemidler. Og det passet perfekt at hele crewet tok ut Whitebeard ved å skyte på han, alle mot 1. Ikke noe ærebar duell, eller noe sånt.

 

Og jeg syns folk skal få lov til å være redd mot Whitebeard, mannen er beist, du er ikke pingle selvom du er litt redd mot han.

 

Blackbeard er den mest ordentlig piraten i One Piece, en ordentlig jævel.

Endret av perman07
Lenke til kommentar

Blackbeard tåler visst en god del juling. Whitebeard slo jo ut to vise admiral kjemper med ETT angrep, så at BB er i relativt fin form etter julinga han fikk sier jo litt. Han er helt klart en av favorittene mine nå. Blir interessant å se hva som skjer i neste kapittel. Lurer spesielt på om San Juan kommer til å kontribuere på noe vis. Fyren er jo SVÆR.

 

Det kan jo også hende at vi ikke får vite mer om hva som skjedde med Teach og crewet hans før vi får se det i flashbacks, da.

Lenke til kommentar

Synes det er synd at vi ikke fikk se mer til Vista. Virka spennende med at han kunne gjøre alle fiender til venner^^ Litt teit at kampen mellom han og Mihawk bare slutta, men hadde vært enda teitere om de hadde blitt allies :p

 

Tror du misforstå litt av hva Mihawks sa. Evnen til å gjøre alle til venner som Mihawks kommenterte er en av LUFFY sine evner, ikke Vistas.

 

Og...NYTT KAPITTEL! Repeskten for BB er gjennopprettet!

Lenke til kommentar

Synes det er synd at vi ikke fikk se mer til Vista. Virka spennende med at han kunne gjøre alle fiender til venner^^ Litt teit at kampen mellom han og Mihawk bare slutta, men hadde vært enda teitere om de hadde blitt allies :p

 

Tror du misforstå litt av hva Mihawks sa. Evnen til å gjøre alle til venner som Mihawks kommenterte er en av LUFFY sine evner, ikke Vistas.

 

Og...NYTT KAPITTEL! Repeskten for BB er gjennopprettet!

Leste det på nytt nå ja og ser slikt ut. Takker ;)

Abilitien til BB er syk!

Lenke til kommentar

Synes det er synd at vi ikke fikk se mer til Vista. Virka spennende med at han kunne gjøre alle fiender til venner^^ Litt teit at kampen mellom han og Mihawk bare slutta, men hadde vært enda teitere om de hadde blitt allies :p

 

Tror du misforstå litt av hva Mihawks sa. Evnen til å gjøre alle til venner som Mihawks kommenterte er en av LUFFY sine evner, ikke Vistas.

 

Og...NYTT KAPITTEL! Repeskten for BB er gjennopprettet!

Leste det på nytt nå ja og ser slikt ut. Takker ;)

Abilitien til BB er syk!

 

Nemo problemo.

Og ja, den er syk. Nå har han både Yami Yami no Mi sin evne og Goru Goru no Mi! Han kommer til å eie!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...