Gå til innhold

Burnout demo inntrykk


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe.. blir ikke sånn seriøst forbanna, bortsett fra når jeg har hentet fart på andre siden av byen for å stunt hoppe, for bare å bli taken down like før hoppet, det er IRRITERENDE :p. Men det er morsomt å posere til kamera!!

jeg vett ser det på ansiktautrykket ditt, men litt småsint blir du, ler hver eneste gang ;D skulle hatt mic jeg, men dette sharkoon headsettet er ikke usbkobling bare via optisk

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Når jeg prøvde ut demoen må jeg si jeg fikk frysninger når jeg frontkoliderte med en annen bil å bare så panseret på begge bilene bli presset inn mot frontruten. God grafikk og musikken i spillet tror jeg ikke blir så verst etter å ha sett soundtrack listen. Tror nok dette er et bilspill som jeg skal skaffe meg :)

Lenke til kommentar

Tviler på at jeg kommer til å loke rundt offline, dette skulle ha vært et onlinebasert spill så gøy som det er å smadre andres biler og konkurrere om det lengste hoppet. Har selv 150 på stranda! Og så var det en glitch som ga meg over 400 på flat spin...

 

25. januar, 25. januar, 25. januAAAAAAR!!!!!

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar
Mer oppdrag og 8 player online blir vist tilgjengelig nå snart.. Mulig det er tilgjengelig allerede, noen som kan sjekke?

Jeg så du spilte i går UrgeLoL, men tenkte jeg skulle si fra så alle andre vet det også.

8 player, og flere oppdrag er nå tilgjengelig på PS3-versjonen i alle fall.

 

(Spilte forresten med en fyr som het DJ_Atomika i går. Kanskje det var fyren selv også? :p ).

Lenke til kommentar

Prøvde demoen. Liker ikke helt det free roaming konseptet, fant ikke noe særlig å gjøre jeg (spilte i 5 min. og forstod ikke kartet helt)

 

Men grafikken var sinnsyk! Har spilt både Forza 2, PGR4 og GT5 Prologue eller hva det er som er nedlastbart - ingen av de imponerte. Men når jeg prøvde dette satt jeg med et eneste stort glis rundt munnen, dette er sånn bilspill skal se ut :) Likte spesielt godt at bilene ikke var overdrevet blanke, som i de overnevte spillene, og digg med "crash-cam" som viser de dødelige kollisjonene dine i slow-mo. Herlig :)

 

"DJ atomica, radiostemmen i spillet, lignet veldig på "DJ"en i SSX blur. Er dette samme fyren?

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...