Gå til innhold

Burnout demo inntrykk


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, men hva synes du om spillet, Whacked?

 

Spillet er utvilsomt ett kjøp selv om jeg tviler sterkt på att ved utgangen av 2008 att det vill være årets spill og grunnen til det er att det bygger videre på en kjent suksessformula. Kommer nok til å bruke mest tid på online delene i konkuranse mot venner på XBL. Veldig bra fortsettele på en spillserie men revosjulerende er det absolutt ikke.

Lenke til kommentar

Nei, en revolusjon er det ikke. Men dette er første gangen vi har fått ett bil spill av denne typen med en slik enorm by å utforske. Hvordan menyene er bygd opp og det faktum at det ikke er noe loading what so ever etter at man har loaded spillet er meget bra. Måten kameraet blir utnyttet i spillet må vel også kunne kalles orginalt, første gang jeg har sett det. Det faktum at det ikke er noe vanlig singel player - multiplayer modus, men at alt er smeltet sammen er også en første gang for meg. Genialt spill spør du meg, selv om jeg kanskje kommer til å savne den kræsjmodusen.

Lenke til kommentar
Nei, en revolusjon er det ikke. Men dette er første gangen vi har fått ett bil spill av denne typen med en slik enorm by å utforske. Hvordan menyene er bygd opp og det faktum at det ikke er noe loading what so ever etter at man har loaded spillet er meget bra. Måten kameraet blir utnyttet i spillet må vel også kunne kalles orginalt, første gang jeg har sett det. Det faktum at det ikke er noe vanlig singel player - multiplayer modus, men at alt er smeltet sammen er også en første gang for meg. Genialt spill spør du meg, selv om jeg kanskje kommer til å savne den kræsjmodusen.

 

Litt offtopic men har du ikke spilt Test Drive Unlimited, stor øy, null ladetid, multiplayer og single player smeltet sammen, ser ut som EA har tatt noen ideer derifra, men ja enig med deg er bra att Burnout har blitt smelta sammen på den måten.

Lenke til kommentar

prøvde spillet ein time no...greit førsteinntrykk, industrien har kommet lengre når det gjeld skadeanimasjon på biler men enda ein lang veg å gå...eg blei gal av det forferdelige kameratet og ingen muligheit til og sjå bak deg når du spiller med "on-board" kamera.

 

Men spillet hadde bra flyt på ps3 faktisk. alfor arkade aktigt for min del så definetivt ingen kjøp her. Men for fans av serien er vel dette eit rimelig bra spel vil eg tru..

 

spillet er vel laget av EA i tillegg..siste selskapet eg gjir pengene mine til..

Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...