Gå til innhold

Burnout demo inntrykk


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Akkurat ferdig med å spille i 1,5 time ca med Toman, lommemannen, scurry og meg selv. Sinnsykt artig! Null lagg, god talekvalitet (bare jeg og Lommemannen som hadde headsett eller playstation eye koblet til. Jeg brukte playstation eye, og skrudde etterhvert ned lyden på effekter og music, og skrudde chatte lyden helt opp. Null problem å skjønne hva lommemannen sa etter det.

 

Grafikken er upåklagelig, skademoduleringen er sinnsyk, og frameraten kan umulig noen gang som helst gå noe særlig under 59.9 fps. Merket i værtfall ikke noe framedrops. Det skulle ikke mange tastetrykk før man var i spill med de andre heller. Utrolig enkelt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk et veldig positivt inntrykk jeg også. (splite på 360)

Spesielt kult er det at de har implentert onlinedelen så fantastisk bra.

Spillet gikk strålende også og var rett og slett skikkelig gøy.

EA har heldigvis latt utviklerne jobbe en stund den gangen her, og vi får håpe på at vi får noen solide sanger denne gangen også.

Endret av gormers
Lenke til kommentar

Utrolig fet demo, grafikken er nok det beste jeg har sett i ett bilspill, alt kjørte i 60 fps konstant. Dette kalles skikkelig next-gen racer :D, topp notch grafikk, 60 fps, og vanvittig bra bilskadefysikk :D

Spilte med lommemannem, Urgelol, janerik, scurry, XDamage iløpet av min tid på demoen :D

utroligt morsomt å spille med norske, men skal nok skaffe meg mic, så da skal det bli konge!!!

 

Takker for en flott oppvisning med råkjøring, masse takedowns, barrel rolls som jeg var elegant med :p

 

Dette er ett spill jeg skal ha når det kommer i januar!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Free-roamingen ser ikke ut til å fungere slik det burde. Nå har jeg vel og merke bare spilt noen få minutter, men jeg mistet all lysten til å spille videre når man ikke enkelt kan restarte et løp man feiler, men faktisk må kjøre tilbake til startpunktet. Om det ikke er rettet på blir ikke det noe kjøp fra meg. Litt skuffet... :cry:

Lenke til kommentar
syns det er løint å bruke R2 til gass :\ fingern glir jo av!

 

Helt enig. Jeg er usikker på hvilken versjon jeg skal kjøpe.

 

- Jeg liker best 360 kontrolleren

- Jeg har ikke XBL Gold, og akter ikke å betale for dette (dvs bare online på ps3)

- Mine venner har xbox 360 (hvis en av de vil låne spillet, må jeg ha 360 versjonen)

- PS3 versjonen kan kjøpes billigere, siden jeg kan importere den fra VG+

- 360 har vanligvis custom music, jeg mener at ps3 ikke har dette.

Lenke til kommentar
Free-roamingen ser ikke ut til å fungere slik det burde. Nå har jeg vel og merke bare spilt noen få minutter, men jeg mistet all lysten til å spille videre når man ikke enkelt kan restarte et løp man feiler, men faktisk må kjøre tilbake til startpunktet. Om det ikke er rettet på blir ikke det noe kjøp fra meg. Litt skuffet... :cry:

Veldig enig, dette var en stor glipp fra utviklernes side. En ting de burde ha luket ut i spilltestingen. Siden det nok ikke bare er deg og meg som synes at det er utrolig tungvint. For når man spiller et spill som burnout så er det ikke mange crashene på sluttstreken før du kommer inn sist og må starte på ny. Da er det utrolig kjipt å må kjøre tilbake til starten av løpet. Synes heller ikke at burnout passer seg i denne type omgivelser. Det vil si at Burnout er et klassisk Banekjørespill med oppgitte løyper. Det sa de og når de laget Revenge og ble spurt om det var free roaming, da de sa at de følte at det ikke passet seg til det, og at de var selv store fans av oppgitte løyper. Nå har EA komt mer inn i bildet og jeg skal ikke se bort ifra at de har en viktig innvirknning her for at de skal kunne skrive "FREE ROAMING XXX MILES OF ROAD TO EXPLORE" bak på spillesken.

 

Ikke lenge før man i Forza og GT må kjøre mellom de forskjellige speedwayene....*oppgitt*

Lenke til kommentar
Free-roamingen ser ikke ut til å fungere slik det burde. Nå har jeg vel og merke bare spilt noen få minutter, men jeg mistet all lysten til å spille videre når man ikke enkelt kan restarte et løp man feiler, men faktisk må kjøre tilbake til startpunktet. Om det ikke er rettet på blir ikke det noe kjøp fra meg. Litt skuffet... :cry:

 

Dette stusset jeg også veldig på. Om dette ikke blir fikset, kjøper jeg heller ikke dette spillet!

Men det jeg koste meg da jeg spilte det, men spørs om jeg gidder å bruke penger på det, vet at jeg fort blir litt lei av slike spill som dette. Mulig jeg kjøper Dirt isteden ;)

Lenke til kommentar

Testa demoen på 360en igår. Skal gi den ein test på PS3 idag.

 

Veldig imponert. utruleg grafikk, og ei skademodellering eg alder har sett maken til. Virkar som om EA har tatt seg sjølv litt i nakken i det siste. Og fokusert nokre prosent-poeng meir på kvalitet. Ta f.eks Crysis, Skate, og no Burnout 5. Og snart Army of Two.

 

Dette kan bli bra.

 

Demoen overbeviste. Veldig imponert over kor lett onlinedelen var implementert. Einaste som er litt trist er at når ein trykket på dpad - og blar fram venene, kan ein ikkje sjå kva dei driv med, slik som ein kan når ein trykker på guide button.

Dette er noko dei burde fiksa, synest eg.

 

Tar gjerne imot nokre invites på både PS3 og 360. Spesielt PS3, mtp at eg ikkje har noko særlege erfaringar med den online.

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...