Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det er vel bare motoren som er noenlunde lik på Ram SRT-10 og Viper, så jeg kunne gjerne tenkt meg å hatt med Ram. Bare spør Tommy Rustad. :wee:

En F-150 hadde heller ikke vært å forakte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå når skademodellen melder sin ankomst kunne F2007, som til nå ha vært rosinen i GT5: P-pølsa, byttes ut med en pansret tanks. Kunne vært interessant det :roll:

Skrevet

Går det ann å justere så man får 200 grader rattutslag isteden for 900 når man bruker G25 rattet?

Når man kjører F1-bilen er det mer realistisk og hadde vært mye bedre å kjøre med.

Skrevet
Fy feite satan, så ubrukelig straffesystemet er. Er det noen underskriftskampanje på gang noe sted for å få det fjernet eller gjort valgfritt?

Jeg vil tro at mye vil justeres i oppdateringer som kommer.

Skrevet
Modde? Hvordan da mener du?

Modifisere, ergo oppgradere og endre bilene til eget behov. Du har denne muligheten, du må bare fullføre A-klassen.

Tror ikke det var helt det han mente, da du har den muligheten i GT4, og han snakket om noe som kun var i GT1 og GT2.

Skrevet

Ah, okey. F.eks aeromodifiseringer som er nyttige synes jeg hadde vært kult, og jeg tror det er gode muligheter for at det kommer.

Men slikt tull som det er på f.eks NFS-spillene håper jeg ikke det blir, og det gjør det helt sikkert ikke.

Skrevet (endret)

Mener å huske man kunne gjøre alt for å trimme, samt style bilen. Alt fra eksosannlegg til spoilere og skjørt. Men alt hadde en kjøre/ytelsesbasert mening.

Endret av Theo343
Skrevet

Det kunne man da i 3 og 4 også (ikke Prologue). Kjøpe annen turbo, girkasse, støtdempere osv.

Men i de første versjonene kunne man vel også kjøpe racing-kit til alle bilene, der man fikk annet karosseri osv, og spoilere med downforce.

Skrevet

Av en eller annen grunn likte jeg aldri 2ern og 4ern, så de gikk i glemmeboka ganske fort, men 1 og 3 var nyskapende og klassikere for min del. Satt vel standarden for de andre.

Skrevet

Håper for all del spillet kommer med skikkelig tuning i ferdigversjonen. Ble rett og slett ufattelig skuffet over "Quick-Tune"

Halve moroa med GT er jo å kjøpe en vill 4wd japse og spare til stage4 turbo osv osv osv. I de siste versjonene var det hvertfall Mitsubishi 3000GT som var kongebilen. Kjørte til og med Rally med den :D

Skrevet

Okei, nå har jeg sikkert brukt en time på å klare 1.39 på C8 og klarte det med god margin. Men nå har jeg gått over til B3, med evoen og der er jeg sjanseløs. Jeg klarer ikke engang sølv. Hva er tipsene her? Aner ikke hvordan jeg kan klare å kjøre ned tiden med 3 sekunder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...