Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spenstig! Har ikke prøvd drift enda jeg. :p Når jeg tenker meg om tror jeg faktisk aldri jeg har prøvd det på noe bilspill! Noen kjappe tips for å få meg i gang? :)

Bruk mazda RX-7 som din første driftebil, slå av tracion kontroll, asm og ha professional mode på. Bruk N1 dekk eller N3 og hvis du har quick tune, reduser vekten til det laveste.

Det er vel det viktigste, det tar noen timer før man blir god på det, og ihvefall noen dager hvis man er helt ny på dette :)

 

Ny video,

Sinnsyk rått å drifte med denne bilen!

 

Bruker g25?

 

Og hvor mye poeng på driftinga? :)

Driving force pro, G25 har jeg tenkt å spare til full versionen av spillet kommer, da blir det ekstra gøy.

Var vel ca 12000 poeng, er sikkert blant de 10 beste enda på online rank.

Lenke til kommentar

Den er, som forventet, helt sinnsykt mye raskere enn noe annet på spillet. Det at man bare kan bruke S2-dekk på time trial gjør ingenting, da S2-dekkene på F2007 tilsvarer F1-dekk av den harde typen (altså ingen hvit stripe, slik de mykere dekkene har)

 

Utrolig godt grep og sinnsyk aksellerasjon. Får testet den mer i morgen, bråking med ratt og slikt er det litt for seint til å gjøre her nå. :p

Lenke til kommentar
Den er, som forventet, helt sinnsykt mye raskere enn noe annet på spillet. Det at man bare kan bruke S2-dekk på time trial gjør ingenting, da S2-dekkene på F2007 tilsvarer F1-dekk av den harde typen (altså ingen hvit stripe, slik de mykere dekkene har)

 

Utrolig godt grep og sinnsyk aksellerasjon. Får testet den mer i morgen, bråking med ratt og slikt er det litt for seint til å gjøre her nå. :p

Angående S2 dekk i trial, hvorfor kan jeg ikke velge andre dekk? Var ikke sånn på den japanske, savner å kunne drifte med hvilke dekk jeg vil uten å ta restart hver gang jeg kommer forbi mål.

Lenke til kommentar

Det er for å få tidene likt for alle, vil jeg tro.

 

Kjørefølelsen og fartsfølelsen på F1-bilen er ikke helt på linje med i F1: CS, men det er jo to helt forskjellige spill som er vanskelige å sammenlikne. GT5: Prologue er tross alt ikke et rent F1-spill, akkurat.

 

Men jeg ble positivt overrasket. F1-bilen på GT4 var jo ikke akkurat noe å rope hipp-hurra for. Denne her er veldig god, og lyden er helt super!

Lenke til kommentar

Herregud, nå har jeg snart ikke knoker igjen her. Hvorfan i @#%#!#¤ klarer man S-1. Jeg har prøvd alle biler nå, og brukt opp alt jeg hadde spart til F1, og selvsagt hadde den ikke skrudd av autosave likevel. Fitte! Dere som så påstålig sier dere brukte F430, hva slag oppsett brukte dere? Jeg har ikke sjanse til å ta igjen teten, de kommer en 9-10 sek før uansett, og jeg må opp dit for å komme på 3. Blir faen meg gal her jeg ass :realmad:

 

Samtlige av bilene er jo raskere enn meg, selv når jeg ligger bak med flatt jern, det sier jo sitt at det ikke går å ta igjen all da? Må være no gærent med oppsettet mitt.

Endret av Jorchi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...