Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Det er ikke topphastigheten på strekkene som er viktig på daytona, men hvor høy hastighet du kan holde i kurvene. Selv brukte jeg faktisk Ferrari F430, med full tuning. 4.09-4.11 var normalt på S9. Klarte fint 270-280 i kurvene, og 340-350 på strekkene med litt slipstreaming, 315-320 uten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
du bruker vel kanskje halvannen time eller noe på å kjøre de løpene om igjenn.. litt ulemper må jo dere som var tidlig ute og kjøpte i japanstore regne med ;)

 

Jeg kjøpte ikke fra japanstore, men i butikken for noen dager siden. Jeg orket ikke ta oppdateringen siden jeg fikk error hele tiden (er ikke blitt noe bedre).

 

Fant ut at det er bedre "success rate" påoppdateringen hvis man tar den på vei inn i spillet og ikke inne i spillet, hvis den failer gå ut og inn i spillet

 

Kan det gjøres inne i spillet? Utenom den meldingen om at det er en oppdatering når man starter spillet?

 

 

Hvis man er inne i spillet og trykker på online, vil det komem at man må laste ned oppdatering, hvis du trykker ja her vil den faile ofte, men hvis man går ut av spillet og inn igjen, vil man få denne oppdaterings beskejden før man kommer helt inn til menyen, da kommer den som regel mye mye lengre. Jeg har en stabil linje og bruker kabel, men faila mye mye inne i gamet, men da ejg tok den på vei inn brukte jeg vel "bare" 4-5 forsøk

Lenke til kommentar
Ok, takk. Er ferdig med S-klasse skjønner du. Driver å grinder på Dyota banen. 32500 på 4.20 er ikke dårlig. Skulle vel ha F12007 i kveld da. Men hvilken bil er raskest? Nå bruker jeg som sagt Amuse S2000, og den får jeg opp i 330. Noen som går fortere?

 

 

Har hatt Ford GT LM-edition Test Car oppe i 358, med litt slipstream. Justerte endel på gira.

Lenke til kommentar
Ok, takk. Er ferdig med S-klasse skjønner du. Driver å grinder på Dyota banen. 32500 på 4.20 er ikke dårlig. Skulle vel ha F12007 i kveld da. Men hvilken bil er raskest? Nå bruker jeg som sagt Amuse S2000, og den får jeg opp i 330. Noen som går fortere?

 

 

Har hatt Ford GT LM-edition Test Car oppe i 358, med litt slipstream. Justerte endel på gira.

Ikke mer? Min rekord med den bilen er 384, selv om det bare var for et bitte-litte sekund. Kjørte Daytona på A-class, med bilen maksimalt trimma.. null vekt, full gass på hestekreftene, aerodynamikk og ride-height.

 

Klarte akkurat førsteplass(!) på S-10 med Amuse S2000, av alle biler... Hverken GT 40, Ferrari F430 eller BNR Skyline 06 var noe tess på Suzuka... Hurra. Måtte riktig nok sette fysikken på Standard for første gang....

 

Nå er det bare S-7 og S-6 igjen, så er jeg klar for Formel 1!

Endret av dan1el
Lenke til kommentar

Hva var det de tenkte på når de lagde det løpet med den møkka suzuki cappuccino bilen. (C-3) Aner søren meg ikke hvordan man får gull på den. Har sølv og aner heller ikke hvordan jeg greide det. Siden det ikke går an å quick tune bilen eller noe som helst. Er det noen som vet om noen triks jeg kan gjøre for å få gull den eventen!?!

Lenke til kommentar
Hva var det de tenkte på når de lagde det løpet med den møkka suzuki cappuccino bilen. (C-3) Aner søren meg ikke hvordan man får gull på den. Har sølv og aner heller ikke hvordan jeg greide det. Siden det ikke går an å quick tune bilen eller noe som helst. Er det noen som vet om noen triks jeg kan gjøre for å få gull den eventen!?!

 

Det kan lønne seg og vente med og starte i ca 40 sek, etter noen runder så blir du tatt igjen av en stor gruppe med biler, prøv og få et lite dytt av de for ekstra fart og slipstream når du kan.

 

Og ikke glem og bruke veggen i den andre svingen. Jeg klarte gull med 2 ganske bra dytt. På standard fysikk.

Lenke til kommentar

Hva slags bil bør man bruke på s-10?

Holder på å bli gal av å ikke klare den. Penalty systemet er jo en jævla stor spøk.

AI bilene kjører jo som noen fordømte gærninger, ut av banen hele tiden og når de velger å ikke bremse forran en sving og kjører rett i ræva mi så er det faen ta meg jeg som får penalty'en :thumbdown:.

 

Etter mere spilling blir jeg bare mere og mere frustrert og sinna, begynner å innse at dette er ett jævla drittspill (ser pent ut, men alt annet er bedritent), måtte spille litt forza 2 i går bare for å få tilbake troen på bilspill :tease:.

Kjørefølelsen er jo ganske likt som å kjøre en bakhjulsdreven bil i revers med brekke på :mad:.

 

Hvis jeg mot formodning skulle klare s-10 og så ha lyst på F1 bilen, ja da må jeg bruke 4-5 dager på å "grinde" inn penga, fuck det!!!.

 

Har spillt meg igjennom alle gt spillene, men denne gangen vet sørene meg ikke om jeg gidder. Har ikke godt av å bli så sinna.

Lenke til kommentar
Dere som sa at man mister alle eventsa når man oppdaterer, hva faen? Er ikke 1. April lenger. Jeg fikk oppdatert og beholder fremdeles alle eventsa (klart).

Det var tilfelle for de som hadde den Japanske versjonen, og som oppdaterte til Spec II nå som EU-versjonen kom. Det er et par race som er forskjellige, derfor mistet man noen (eller alle?) eventene.

Lenke til kommentar
Ok, takk. Er ferdig med S-klasse skjønner du. Driver å grinder på Dyota banen. 32500 på 4.20 er ikke dårlig. Skulle vel ha F12007 i kveld da. Men hvilken bil er raskest? Nå bruker jeg som sagt Amuse S2000, og den får jeg opp i 330. Noen som går fortere?

 

 

Har hatt Ford GT LM-edition Test Car oppe i 358, med litt slipstream. Justerte endel på gira.

Ikke mer? Min rekord med den bilen er 384, selv om det bare var for et bitte-litte sekund. Kjørte Daytona på A-class, med bilen maksimalt trimma.. null vekt, full gass på hestekreftene, aerodynamikk og ride-height.

 

Klarte akkurat førsteplass(!) på S-10 med Amuse S2000, av alle biler... Hverken GT 40, Ferrari F430 eller BNR Skyline 06 var noe tess på Suzuka... Hurra. Måtte riktig nok sette fysikken på Standard for første gang....

 

Nå er det bare S-7 og S-6 igjen, så er jeg klar for Formel 1!

 

Gjorde du noen andre innstillinger på Amuse? Sliter også med S-10, så kanskje jeg skulle prøve den bilen

Lenke til kommentar
Dere som sa at man mister alle eventsa når man oppdaterer, hva faen? Er ikke 1. April lenger. Jeg fikk oppdatert og beholder fremdeles alle eventsa (klart).

Jeg har den japanske versjonen og etter oppdatering så er alle løpene nullstilt i og med at (tilnærmet) alle løp er nye. Du beholder derimot at du har gjennomført C, B, A og S på pallplass slik at neste kategori løp er låst opp, men alle tidligere vunne pokaler er slettet. I tillegg så beholder du det du har av credits samt bilene dine. Du kan derimot ikke vinne premiebilene om igjen selv om du kjører løpene igjen.

Endret av tre
Lenke til kommentar

Fy Faen! F2007 er bare så inni hamperæva rå! Det der tror jeg er noe av det mest ekstreme jeg har sett innenfor bilspill. Helt hinsides.

 

Jeg hadde i grunn ingen forventninger. Jeg setter inn kontakten til G25, stiller bass og lyd fra anlegget på fullt, finner en bane på timetrail og starter banen mens jeg holder bremsen inne, og har på en random tvkanal for å ikke spoile motorlyden. Så, HDMIknappen trykkes, knokene knekkes, bilen klikkes ned i første gir og gassen i bånn ... Hva skal jeg si? Jeg er faen meg målløs! Orgasme, det er det det er. Som en våryr hunnveps på steroider. Vel PG og Sony, jeg er målløs.

 

Til dere som ikke har prøvd den enda, alt jeg kan si er - GLED DERE!

Lenke til kommentar
Hva var det de tenkte på når de lagde det løpet med den møkka suzuki cappuccino bilen. (C-3) Aner søren meg ikke hvordan man får gull på den. Har sølv og aner heller ikke hvordan jeg greide det. Siden det ikke går an å quick tune bilen eller noe som helst. Er det noen som vet om noen triks jeg kan gjøre for å få gull den eventen!?!

 

Det kan lønne seg og vente med og starte i ca 40 sek, etter noen runder så blir du tatt igjen av en stor gruppe med biler, prøv og få et lite dytt av de for ekstra fart og slipstream når du kan.

 

Og ikke glem og bruke veggen i den andre svingen. Jeg klarte gull med 2 ganske bra dytt. På standard fysikk.

Sliter selv med den der.

Men mener du at man bør kjøre langs veggen i de to svingene det er mulig, eller kun en av dem?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...