L4r5 Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Jon er alltid i oppmuntringshumør. Det er noe av sjarmen hans Ja, han er søt. Forumet ville ikke vært det samme uten han
chokke Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Uplifting trance får alle til å bli glad. Helt sant Hvor er Herjemannen idag? Savner at han herja med oss igår
Kakebakelate Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Chimaira er skikkelig godmusikk. japp, det er det virkelig.
Datasmurf Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 chokke, ikke alle Jeg ble kasta ut av hybelen til en kompis da jeg bare så vidt ymta om litt trance i stedet for hiphopen hans
Eplefe Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Chimaira er skikkelig godmusikk. Jeg så dem live i fjor. Tok helt av i moshpiten. Hvor er Herjemannen idag? Savner at han herja med oss igår Ryktene skal ha det til at han er permbannet.
NgZ Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Nei? Dotten er jo selveste definisjonen på good livin'
Suburbian Hero Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Ryktene skal ha det til at han er permbannet. Det var jo merkelig...
chokke Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 chokke, ikke alle Jeg ble kasta ut av hybelen til en kompis da jeg bare så vidt ymta om litt trance i stedet for hiphopen hans Prøver selv å ymte frempå med musikken min, men lykkes sjelden Ryktene skal ha det til at han er permbannet. Neei . Hvorfor?
K.. Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 En føler seg ok etter en har vaska leiligheten. Utrolig hvor mye bedre stemning det blir i hele kåken.
L4r5 Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Ryktene skal ha det til at han er permbannet.Hvilke rykter? IP-sjekket de han eller noe? La merke til at noen av de postene hans som ikke var på offtopic delen ble slettet
Kibs Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Oi. Det var ikke meningen du skulle se det der. Jeg bare later som. Dotten er jo superdotten. Vil ikke yppe med ham.
NgZ Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Problemet er at jeg tror jeg er blitt dumpa av en jente jeg er veldig glad i. Kommer til å sutre en stund, før jeg kommer meg tilbake på normalt nivå. Håper folk ikke trekker seg unna meg, imens...Det er nå du ikke skal sitte inne og deppe, men drikke deg sanseløst beruset på byen med gode venner. Enten våkner du med noe som kan døyve kjærlighetssorgen litt ved siden av deg, eller hodet ditt gjør for vondt til at du kan tenke på noe som helst..
Suburbian Hero Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 (endret) - Herjemannen Greier noen å få noe info ut av profilen hans? Han var sist aktiv i går, klokka 23:41. Lurer på hva som har skjedd... NgZ: Jeg er vanligvis avholdsmann, men visse kjenninger av meg kan hjelpe meg med dette. Kanskje dette er noe å satse på i helgen. Hodepine og sprit. En glemmer jo i alle fall... og jeg er jo 16. En må jo drikke seg bøtte full en eller annen gang. Hvorfor vente? Endret 22. januar 2008 av SasaB
L4r5 Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Jeg bare later som. Dotten er jo superdotten. Vil ikke yppe med ham. Kan så være, men ingen ting kommer i nærheten av Day of The tentacle... Selv ikke superadmins
Kibs Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Kan så være, men ingen ting kommer i nærheten av Day of The tentacle... Selv ikke superadmins Eh, jo? NgZ.
L4r5 Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Jeg ble kasta ut av hybelen til en kompis da jeg bare så vidt ymta om litt trance i stedet for hiphopen hans En hver vet at selv om trance er hjerneløst så er det bedre enn hiphop!
NgZ Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Oi. Det var ikke meningen du skulle se det der. Jeg bare later som. Dotten er jo superdotten. Vil ikke yppe med ham. Jeg får prve å tilgi deg.. Hvis du tar ekstra godt vare på meg når jeg kommer oppover.
L4r5 Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Kan så være, men ingen ting kommer i nærheten av Day of The tentacle... Selv ikke superadminsEh, jo? NgZ. Altså... Du er forelsket. Dine meninger er ikke subjektive
Anbefalte innlegg