Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

House M.D er best av lege-seriene. Det er jeg totalt enig i! Han spiller utrolig godt, hva nå han enn heter. Og man kan jo ikke la være å like humoren som er innvolvert. Er vel bare Scrubs som kan måle seg. Og da er faktisk Scrubs en av de mest realistiske lege-seriene til tross for at det er en sitcom-serie.

Edit: Ingen som har forslag til emner jeg kan skrive om i bloggen min?

Endret av Snorre
Skrevet

Jeg liker virkelig Ultima Thule!

Jeg gir faen i om de er skinheads / nazister / hvit makt-folk.

Jeg digger musikken deres uansett!

*irritert på venna sine fordi de dømmer ham nord og ned for å høre på Ultima Thule*

><

Skrevet
Jeg fant ut at jeg skulle være smart og laste ned en episode mer enn det som var sendt på tv2 i høst en gang. Plutselig så hadde jeg lastet ned samtlige episoder som var sendt pluss spin off serien Private Practice :p

Hehe, lett å bli hekta ;)

House! :love: :love: :love:

House, LA ink, Ugly Betty, Cold Case, Bones, CSI og Gossip Girl :love:

Legg til Greys; og du har min liste :love:

Skrevet
Og nå har jeg tatt igjen streiken, så nå bare venter jeg på at de skal bli enige så jeg slipper å vente særlig lenger :p

Gossip girl har jeg ikke sjekka ut enda. Må nesten sjekke ut den snart

Skrevet
Og nå har jeg tatt igjen streiken, så nå bare venter jeg på at de skal bli enige så jeg slipper å vente særlig lenger :p

Startet på fredag, så er bare midt i sesong to. Men det er jo bra, for da har jeg mye å se frem til!

Izzie er elsk :love: Kjenner meg igjen i henne.

Skrevet
Nå har jeg laget vafler. De smakte RART!!! :eek:

Kan ikke skjønne hvordan det går ann når ejg brukte pose.

det er fordi du brukte pose de smakte rart. Mye bedre om du lager dem fra bånn av.

Skrevet

Eg skrattar og eg ler! Ei venninne har ettermontert xenon (har jeg noen gang nevnt hvor mye jeg HATER ettermontering av xenon, i ikke-godkjente former?), og tror du faen ikke det tok FYR!

HAHAHA! ;D

Skrevet

Da har jeg og folket øvd i en time for første gang på en sang vi skal vise på konsert i morgen. Vi er så proffe. :love:

Noen flere her inne som spiller noe instrument, forresten? ^^

Skrevet

Aye, spiller piano, munnspill (ganske godt), og bittelitt gitar. Har som mål å bli rimelig god på gitar en gang i livet mitt. Også har jeg lyst til å lære meg fiolin eller trombone.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...