Eplefe Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 House! :love: House, LA ink, Ugly Betty, Cold Case, Bones, CSI og Gossip Girl
Snorre Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 (endret) House M.D er best av lege-seriene. Det er jeg totalt enig i! Han spiller utrolig godt, hva nå han enn heter. Og man kan jo ikke la være å like humoren som er innvolvert. Er vel bare Scrubs som kan måle seg. Og da er faktisk Scrubs en av de mest realistiske lege-seriene til tross for at det er en sitcom-serie. Edit: Ingen som har forslag til emner jeg kan skrive om i bloggen min? Endret 22. januar 2008 av Snorre
Datasmurf Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Jeg liker virkelig Ultima Thule! Jeg gir faen i om de er skinheads / nazister / hvit makt-folk. Jeg digger musikken deres uansett! *irritert på venna sine fordi de dømmer ham nord og ned for å høre på Ultima Thule* ><
Aces Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Jeg fant ut at jeg skulle være smart og laste ned en episode mer enn det som var sendt på tv2 i høst en gang. Plutselig så hadde jeg lastet ned samtlige episoder som var sendt pluss spin off serien Private Practice Hehe, lett å bli hekta House! :love: House, LA ink, Ugly Betty, Cold Case, Bones, CSI og Gossip Girl Legg til Greys; og du har min liste
L4r5 Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Hehe, lett å bli hekta Og nå har jeg tatt igjen streiken, så nå bare venter jeg på at de skal bli enige så jeg slipper å vente særlig lenger Gossip girl har jeg ikke sjekka ut enda. Må nesten sjekke ut den snart
Aces Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Hehe, lett å bli hekta Og nå har jeg tatt igjen streiken, så nå bare venter jeg på at de skal bli enige så jeg slipper å vente særlig lenger Startet på fredag, så er bare midt i sesong to. Men det er jo bra, for da har jeg mye å se frem til! Izzie er elsk Kjenner meg igjen i henne.
Kenny™ Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 (endret) Eneste grunnen til at jeg ser på det er han "vanlige duden", han sønnen til rockstjernen.. Han er tøff Endret 22. januar 2008 av kenny-
Eplefe Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Legg til Greys; og du har min liste Ser du LA ink? O.o
Aces Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Legg til Greys; og du har min liste Ser du LA ink? O.o Nei, der løy jeg litt. Har bare sett litt på Miami ink
mushi Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Nå har jeg laget vafler. De smakte RART!!! Kan ikke skjønne hvordan det går ann når ejg brukte pose.
Liberalistiske Samebror Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 (endret) Nå har jeg laget vafler. De smakte RART!!! Kan ikke skjønne hvordan det går ann når ejg brukte pose. pose vafler smaker dritt! Lag dem fra bunnen av Endret 22. januar 2008 av samebror
L4r5 Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Nå har jeg laget vafler. De smakte RART!!! Kan ikke skjønne hvordan det går ann når ejg brukte pose. det er fordi du brukte pose de smakte rart. Mye bedre om du lager dem fra bånn av.
Fredrik Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Eg skrattar og eg ler! Ei venninne har ettermontert xenon (har jeg noen gang nevnt hvor mye jeg HATER ettermontering av xenon, i ikke-godkjente former?), og tror du faen ikke det tok FYR! HAHAHA! ;D
Kexxy er sexxy! Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 @fredrik, hahahaha *gjeesp* jeg vil ha mere sjokolade!
Kenny™ Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 *gjeesp*jeg vil ha mere sjokolade! Jeg har Toblerone.
mushi Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Lager alltid pose og de smaker vanligvis godt Kan være det er fordi jeg alltid vasker opp vaffelhjernet når jeg er ferdig.
Kexxy er sexxy! Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 *gjeesp*jeg vil ha mere sjokolade! Jeg har Toblerone. Og det er?
Kibs Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Da har jeg og folket øvd i en time for første gang på en sang vi skal vise på konsert i morgen. Vi er så proffe. Noen flere her inne som spiller noe instrument, forresten? ^^
Snorre Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Aye, spiller piano, munnspill (ganske godt), og bittelitt gitar. Har som mål å bli rimelig god på gitar en gang i livet mitt. Også har jeg lyst til å lære meg fiolin eller trombone.
Anbefalte innlegg