Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kvifor er det nokre som meiner at frihandel med med kjøtt- og mjølkeprodukta skal ut av WTO?

Fordi det er grusomt? Det er dyr det er snakk om, de har følelser også vet du! Herregud, bryr du deg ikke om dyrene? De stakkars dyrene som blir misshandlet til våre gleder? :p

Meeehehehe, du er så morosam!

collegehumor.0b8e72adb5dbf6989e6410290fa7a0da.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Unnskyld da, jeg prøvde jo å være seriøs med deg :p

HTF nå som ringetone. The good old memories.

Endret av b-real
Skrevet
GIEF, kor fekk du tak i?

Øhmm...tok med sånn under 30 sek med google Happy tree friends theme :shrug:

Nettopp, eg øver til samfunnsfagprøve. 30 sekunder med Google tydar 30 sekunder uten auga i boka og tissen i handa.

Skrevet
Jeg har snart sett hele Naruto 1 animen (episode 209 av 220). Har lest ca 100 sider av Naruto 2 (Shippuuden) i mangaen.

:D

Jeg så de fem-seks første episodene etter utallige anbefalinger.

Det var forferdelig animert, historien var latterlig dårlig, Narutu var en irriterende drittunge og humoren glimret ikke med annet enn sitt fravær.

Skrevet (endret)
Anbefaler å se de 20 første episoden før du slutter. Menmen, alle har forskjellig smak.

20 episoder?! Det er jo tre sesonger Black Books, to sesonger The Office pluss én sesong Extras, over tre sesonger Blackadder, tre sesonger Yes Minister eller to sesonger Weeds!

Endret av Gapwick
Skrevet

Hvis man må se 20 episoder av en serie før den begynner å ta seg opp lover det ikke særlig bra spør du meg.. Jeg har en gylden regel om at jeg ser piloten + to påfølgende episoder av en serie før jeg bestemmer meg. Det har fungert strålende så langt.

Skrevet

Jeg syns Naruto er helt greit, men ikke noe mer enn det. Jeg har bare lest manga'n,dog. Den har sine øyeblikk, men jeg må si at den kanskje er en smule oppskrytt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...