Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet
*slurpe i seg en kopp med gløgg, og høre på Guns N' Roses*

*Slurpe i seg eplejuice, og spille Fifa.

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Haha, i filmen på NRK er det en som heter Mr. Brownlow.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Har nå sitti og sett på Oliver Twist selv, men ikke bitt meg merke i det navnet der. BBC skal ha det at de lager masse bra serier..... det er BBC som står bak Oliver Twist på NRK nå ja? :hmm:

Skrevet
Har nå sitti og sett på Oliver Twist selv, men ikke bitt meg merke i det navnet der. BBC skal ha det at de lager masse bra serier..... det er BBC som står bak Oliver Twist på NRK nå ja? :hmm:

Miniserien om Oliver Twist fra 2007 er laget av BBC ja.

Skrevet
MusikkQuiz!

Naaanaanananaaanaananaaaanaaaaaaaaaaananaaanaananana!

Noen som vet fra hvilken sang den setningen der kommer fra?

en sang på Fifa08 !! En dude synger det der!!

Skrevet

Men nå står jeg seriøst ovenfor et vanskelig valg. Har så lyst på GTA IV. Men, imorra er det søndag og etterpå det er det mandag. Men da skal jeg til Vrådal. Så det er lenge til jeg får kjøpt det. Men de selger det på Steam. Men der koster det 100 kroner mer enn det gjør på Elkjøp. Skal jeg?! Eller skal jeg ikke?!

...Ble litt mye "men" der, men det får gå.

Skrevet
Men nå står jeg seriøst ovenfor et vanskelig valg. Har så lyst på GTA IV. Men, imorra er det søndag og etterpå det er det mandag. Men da skal jeg til Vrådal. Så det er lenge til jeg får kjøpt det. Men de selger det på Steam. Men der koster det 100 kroner mer enn det gjør på Elkjøp. Skal jeg?! Eller skal jeg ikke?!

På PC...Næh, sliter visst med en del bugs ol. på PC versjonen

Skrevet

På PC...Næh, sliter visst med en del bugs ol. på PC versjonen

Bugs? Bugs?!? Det flyter jo av bugs i alle GTA spilla. Jeg bryr meg ikke veldig. Men jeg er så interessert i den Video Editor'n. Ser hysterisk gøy ut!

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Kjøp deg en ball du. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...