Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma mener hun nettopp så en rød liten lekebil fly over hustaket, den hadde visst stått stille litt før den fløy. Merkerlig :huh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mamma mener hun nettopp så en rød liten lekebil fly over hustaket, den hadde visst stått stille litt før den fløy. Merkerlig :huh:

Det har nok en naturlig forklaring^^.

Skrevet
Humanistisk konfirmasjonsmøte i dag. Skjønner ikke helt det er de vil lære oss.

Eneste vi lærte, var at vi ikke skulle konfirmere oss for pengene. Det var det første han sa. (og jeg tror det var det eneste som jeg fikk med meg... :shrug:)

Skrevet (endret)
Humanistisk konfirmasjonsmøte i dag. Skjønner ikke helt det er de vil lære oss.

De vil vel bare lokke folk bort den kristne versjonen, vil jeg tro.

Herr Brun sier hallo. Stakkkaren har blitt utsatt for justismord.

Endret av Skarstad
Skrevet
Eneste vi lærte, var at vi ikke skulle konfirmere oss for pengene. Det var det første han sa. (og jeg tror det var det eneste som jeg fikk med meg... :shrug: )

hva er grunnen til at du konfirmerte deg da?

Skrevet
For å bli voksen? Lære om voksenlivet og å tolerere / respektere andre uavhengig av religion og alt mulig piss?

Jammen, det der kunne jeg da før jeg konfirmerte meg. =/ Jeg konfirmerte meg dog i kirken, mulig det har noe å si...

Skrevet
Spilleren er kews, eneste er at jeg ikke får den til å fungere med Ubuntuen min =/
Du trenger et MTP-bibliotek eller noe tror jeg. (noe som støtter "microsoft plays for sure" enheter.)
Skrevet
Måtte alle pcer brenne godt og varmt i på et bål i helvete. Tror ikke det er meningen at jeg skal ha pc jeg :)

Og derfor skriver du her, på en PC? :p

Gjest Slettet+6132
Skrevet
Måtte alle pcer brenne godt og varmt i på et bål i helvete. Tror ikke det er meningen at jeg skal ha pc jeg :)

NOOO!

:cry:

Skrevet

Min kjære venninne om p-piller:

"Jeg stoler ikke helt på slike piller. Jeg er sikker på man får blodpropp, og eventuelt en storebror."

Skrevet

Microsoft er selvmotsigende ><

Skal installere SP2 på laptopen til mamma. Får beskjed om at jeg burde lukke ALLE vinduer, mens maskinen oppgraderes. Fremdeles står det en liten notis nederst i høyre hjørne. "Du kan fortsette å arbeide mens oppdateringer installeres...."

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...