Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror en jente har et lite crush på meg. Hun gikk i IKT-klassen min, men så slutta hu og begynte på Helse og Sosial i stedet. Traff henne igjen i helga, hun var veldig hyggelig, og jeg likte henne veldig godt.

Fikk mobilnummeret hennes, og vi har teksta litt fram og tilbake. Tror jeg liker henne også :blush:

Skrevet
Jeg tror en jente har et lite crush på meg. Hun gikk i IKT-klassen min, men så slutta hu og begynte på Helse og Sosial i stedet. Traff henne igjen i helga, hun var veldig hyggelig, og jeg likte henne veldig godt.

Fikk mobilnummeret hennes, og vi har teksta litt fram og tilbake. Tror jeg liker henne også :blush:

Slå til da!!! Ingenting å tape...

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)

Nerd-love?

Go get her, tiger!

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Har ikke vært sammen med noen (ikke fysisk heller. God dammit...) på et år. Vil ikke rushe, men flørting will continue. Treffer henne nå til helga, og begge gleder seg :)

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Hører den. Vært 'virgin* nå siden september(by choice) siden jeg slo opp med ex-dama.

That crazy stalker bitch.

Skrevet

Heh.. Hun skrev en nattamelding, og jeg svarte: (oversatt fra nordnorsk, jeg tror ikke dere forstår slikt. Ihvertfall ikke skriftlig.) "Hehe, jeg har lagt meg allerede. Faen så kaldt det er her på soverommet, jeg skjønner faen ikke hvorfor. Lyst til å komme hit og holde det varmt?". Og hun svarer: "Det er veldig langt unna. Men om jeg var nærmere, hadde jeg kommet med en gang :$".

Synes det er litt søtt ^^

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Jeg ble litt kvalm jeg. :p

Det der er jo nattamelding 101.

Gjest Slettet+5132
Skrevet
Hvordan kan jeg bli forkjøla over natten?

Løp ut naken og rull deg litt i snøen.

Skrevet

Jeg har en gigantisk engelskprøve jeg har fått utsatt til i dag, men var bortreist, så har ikke fått øvd før i kveld. Er liksom 7 sider jeg skal kunne skrive like perfekt som en wikipedia-artikkel, og jeg kan sånn ca. ingenting. I tillegg er tirsdager helt jævlige dager. Bare drittfag og drittlærere.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...