Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Hadde mareritt inatt. OM EX-DAMA§

Drømte at hun ga emg et datavirus... :(

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Jaja.. då var det tid for julebord i dag. oO

Skrevet

Jeg klarte å søle ett glass vann over lappis igår :cry: Må ringe dell på mandag og sende inn til rep. Sitter på mediapc'n nå, savner laptopen min jeg :( ctrl og shift-knappen har hengt seg opp så den er helt ubrukelig. Det trådløse er ødelaget og det lyser orange på batteriet selv om det står på pc'n at det er 100%. Den lagde rare lyder etter en stund, så jeg skrudde den av.

Skrevet

Joda. Skrudde den av og røska ut strømmen med en gang. Tørket av den og la den opp ned på ett håndkle foran ovnen. Skrudde den ikke på igjen før etter fire timer eller noe.

Skrevet (endret)

Vannet har sikkert rukket å kortslutte noe i tastaturet før du rakk å plugge ut strømmen, da.

Husker når jeg var liten og fikk bruke datarommet til onkel, han var helt ekstremt nøye på at ingen væsker (kaffe, cola, vann) skulle i nærheten av det rommet.

Endret av Bytex
Skrevet (endret)

Er nok det som har skjedd ja, er ikke første gang jeg har skada en laptop på denne måten :blush:

De andre laptopene har jeg fått fordi de er gamle eller andre har kjøpt seg ny, men den jeg har nå kjøpte jeg selv i august og kosta 6k. Må reparere den :p

Endret av mushi
Skrevet

Jeg fikk Cola-virus i dataen min. Hadde sølt brus på en diskett, og var så lur å putte den i maskinen senere engang.

Med masse seig guffe oppå. Det gjorde diskettstasjonen en smule ustabil i ettertid, og jeg blir fortsatt påminnet om "cola-viruset" av et par kompiser.

Skrevet (endret)

Jeg prøver å vekke min trøttere halvdel så vi kan gå koselig tur i skogen med dogg. Tror ikke vi rekker det før det blir mørkt med denne farten. :hrmm: Skal passe en hund til idag, blir koooz :love:

Endret av mushi
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...