Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, trenger noen tips her :p tips om hva man kan gjøre i Bergen en høstdag i November? nærmere bestemt 25 september er det noen arrangemanger eller noe sånt der da? :p

Skrevet
hva skal folk spise til middag idag?

Blir Blodpølse og nuddler på meg.

Mor skulle bort, så stefar kommer hjem i 7-tida. Da er det bare en ting som står på menyen.

Pølse og ost ? (Unngår og trekke inn personer fra Østerrike for å fremme mine syke

vitser om alene tid med stefedre)

Skrevet

jeg har for første gang i mitt liv sølt væske på tastaturet, så nå må jeg bruke 'skjermtastatur' i påvente at det tørker opp og foråhentligvis begynner å fungere igjen.

Skrevet
jeg har for første gang i mitt liv sølt væske på tastaturet, så nå må jeg bruke 'skjermtastatur' i påvente at det tørker opp og foråhentligvis begynner å fungere igjen.

broren min sølte jo kakao på tastaturet til pappa. mac pc. og han gjorde søren meg ingenting rett etter han sølte :)

Skrevet (endret)

Nille er sånn butikk som tanter alltid skal innom. Har aldri sett EN ting jeg har bruk for i de butikkene. Bare masse lavpris shampoo og gammel sjokolade og masse stygge pynteting i plast. Litt som å dra på handletur på svenskegrensa i Nord-Norge egentlig. Abisko o.l.

Endret av Bytex
Skrevet

broren min sølte jo kakao på tastaturet til pappa. mac pc. og han gjorde søren meg ingenting rett etter han sølte :)

Noe sier meg at det gikk bra, som vi alle vet så er jo Mac laget for, ehrm ... ja.

Skrevet (endret)

Mac er laget for feminine guttedesignere som står og napper loffen over tastaturet fordi den har så "perfekt design".

Klart den skal tåle væske på tastaturet da.

"Å guuud du må jo trykke EEEpleknappen!" *knekk i håndleddet*

Endret av Bytex
Skrevet
Hoho...litt av en likestilling.

"Du koker poteter og lager mat mens jeg dusjer" :hrm:

HVA ER DET JEG SER? Ha maten klar innen jeg kommer opp, din gubbe!

Eh, nei. Jeg skal da for søren hjelpe til. Nisse.

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Eg treng forslag til eit spel til PC som er GØY, utan masse skyting, action, RPG-ing, gørr og blod.

Forslag?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...