Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Akkurat nå var det Per Bergersen - Cruiser avgårde. Men jeg sang feil på siste refrenget. :p

Red.: Jeg har ikke skills nok til mer enn et dårlig nachtspiel da, men det er gøy å spille gitar. Eier ikke sangstemme, men det driter vanligvis folk i på fest.

Hehe! Folk driter i det meste på fest :p

Kult at du spiller :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du vet romantikken er død når 18-19-åringer gifter seg etter å ha blitt fridd til på MSN ...

Jeg er liksom gift. Vet bare ikke med hvem.

Hyll Las Vegas-Aften :wee: .

Skrevet
Du spiller også eller? Nå ligger jo makkverket ute her på forumet også. :p
Det var ikke helt i toppsjiktet må jeg si. Jeg anbefaler deg å ta en kikk på gutta i radioresepsjonen som har disket opp med den ene låten etter den andre uten noen form for erfaring med hverken låtskrivning eller profesjonell sang.
Skrevet

Kan ikke akkurat skryte på meg å være i noe som helst toppsjikte nei, har jo ikke noen erfaring annet enn fra min egen skrålig og skraping på gitaren jeg heller. :) Synes bare det er moro, selv om jeg er totalt tonedøv, fant ut at den eneste måten jeg kunne prøve å motvirke tonedøvhet var å prøve å spille og synge litt. *fnis*

Skrevet
Kan ikke akkurat skryte på meg å være i noe som helst toppsjikte nei, har jo ikke noen erfaring annet enn fra min egen skrålig og skraping på gitaren jeg heller. :) Synes bare det er moro, selv om jeg er totalt tonedøv, fant ut at den eneste måten jeg kunne prøve å motvirke tonedøvhet var å prøve å spille og synge litt. *fnis*
Noe som slettes ikke er en dum ide! Kanskje du burde prøve noe mer catchy, få til et refreng som svinger? Tekst, gitarspill og sangstemme betyr så lite i forhold til skikkelig melodi. Hør bare på Bjarte - Goodbye.
Skrevet (endret)

Satan da! Utestedet ved siden av jobben spiller dritirriterende musikk høyt. Er det ikke noe regler for hvor høyt man kan spille musikk?

Dragosta din tei?!

Endret av :--{D
Skrevet

Ahh. Bare en time igjen til lalletid. natten har gått fort, faktisk. Kjedelig at det er så grusomt dødt her på forumet for tiden, men er kanskje fordi jeg stort sett er her om natta :p

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

jeg spiller MGS4! Leave me alone. :p

Skrevet

Vinduet mitt går ikke ann å lukke igjen og jeg har blitt sjuk :p Og har vondt i hele kroppen. Bikkjedyret har ligget på tvers under dyna sånn halvveis oppå hodeputa. Vondt overalt :(

Skrevet
Vinduet mitt går ikke ann å lukke igjen og jeg har blitt sjuk :p Og har vondt i hele kroppen. Bikkjedyret har ligget på tvers under dyna sånn halvveis oppå hodeputa. Vondt overalt :(

Stakkar...

*servere varm kakao og boller*

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...