Snurreleif Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Gjorde meg ingenting at trøndersken ble "kjedelig", jeg personlig har ikke mye til overs for trøndersk. Og hvis det er alt du legger i om det var en godt skuespill eller ikke, ja da får det være din mening Hvis en hadde snakket i samme nivå og like livløst på bokmål som de to gjorde på trøndersk hadde du forstått poenget bedre tror jeg. For meg var det som å sitte å høre på barne-tv dubbinga når man var liten, dog den var mye mer underholdende. "åååå hjæl æ har ein morder i hælan! åååæææææ!, æ ska dræææp dæææ dett sviiiiiin". Utvaska trønder-dialekt + film = møkk. Og nei jeg ser ikke på skriking som godt skuespill, har du prøvd å skrike selv og se redd ut? Ikke særlig vanskelig akkurat.
Olum Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Og jeg med min lille deltidsjbb trengte ikke skatte i fjor
MrBjoern Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg er oppført med 2k i formue. Jeg finnes ikke.
kanonkent Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Gjorde meg ingenting at trøndersken ble "kjedelig", jeg personlig har ikke mye til overs for trøndersk. Og hvis det er alt du legger i om det var en godt skuespill eller ikke, ja da får det være din mening Hvis en hadde snakket i samme nivå og like livløst på bokmål som de to gjorde på trøndersk hadde du forstått poenget bedre tror jeg. For meg var det som å sitte å høre på barne-tv dubbinga når man var liten, dog den var mye mer underholdende. "åååå hjæl æ har ein morder i hælan! åååæææææ!, æ ska dræææp dæææ dett sviiiiiin". Utvaska trønder-dialekt + film = møkk. Og nei jeg ser ikke på skriking som godt skuespill, har du prøvd å skrike selv og se redd ut? Ikke særlig vanskelig akkurat. Hahaha, barne-tv dubbing Ja, kanskje jeg hadde blitt like irritert om det hadde vært dårlig utvaska bergensk som hadde blitt snakket.
Bytex Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Ron var jo den eneste som hadde emo-look på bildet, da.
b-real Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 (endret) http://tjenester.aftenposten.no/skattelist...thod=findPerson Huh...var da ikke mye. Endret 15. oktober 2008 av b-real
NikkaYoichi Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Jeg måtte forøvrig ikke skrive inn fornavn nr. 2 for å finne meg sjøl. Har du lært av Jan Eggum? Eller var det Finn Kalvik? Red.: Det er stygt å si det, men Hermine er jo rawr. Endret 15. oktober 2008 av NikkaYoichi
Kverulantus Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Red.: Det er stygt å si det, men Hermine er jo rawr. Faktisk, ja:P Btw, verdens mest gøyale spill når du sitter på jobben og finner ut at IT folka i fylket har sperret alle spill-sider ¨ http://nanaca.narr.as/
Eplefe Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Ron var jo den eneste som hadde emo-look på bildet, da. Ideen var "If Marilyn Manson were to direct the next Harry Potter-film".
Dzeko Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Hermine ble rawr den gangen hun gikk ned trappa iført ballkjole i firern
NikkaYoichi Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Red.: Det er stygt å si det, men Hermine er jo rawr. Faktisk, ja:P Er det stygt å si det, eller er hun rawr? Jeg ble straks litt usikker på hva du bekreftet. Ser ut til at skattelistene bommer med ca 100.000 på min inntekt. Jaja, jeg slipper "gold diggers" uansett med min slunkne inntekt.
chokke Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Huff, aldri sett hva som er så fantastisk med Hermine..
theoriginalAidskake Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg er oppført med 2k i formue. Haha, meg da: 2 157
Dzeko Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Huff, aldri sett hva som er så fantastisk med Hermine.. Hun er flink når hun har staven i hånda
chokke Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Hun er flink når hun har staven i hånda She really knows how to get sparkles come out of the end. Err..
b-real Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Hun er ikke _så_ pen...men penger har hun og er i rampelyset osv osv...
Demantios Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg er oppført med 2k i formue. Haha, meg da: 2 157 12.124 Jeg vinner!
Anbefalte innlegg