Glufsa Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Jeg har prøvd flere ganger og flere varianter. Kall det komle, kall det raspeball. Sleng på tilbehør. Jeg liker det ikke. Har du smakt med "dott" i? Altså kjøtt midt i raspeballen? Det gir en bedre smak.
ShaNickolas Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Produksjonen på Death Magnetic er forbanna elendig. ja å ? kan ikke du å snurreleif diskutere plata i sin helhet da? Sikkert mye konstruktivt som kommer fram da. Hva synes du om Death Magnetic da Snurreleif? BAJS... 2 , 5 time senere : Hva synes du om Death Magnetic da Eplefe ? Forbanna Elendig... 5 timer senere : Møtereferat : Forbanna Elendig Bajsproduksjon Jeg : HVA DA? WOOOOOOOT?? Please explain in details
L4r5 Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Har du smakt med "dott" i? Altså kjøtt midt i raspeballen? Det gir en bedre smak.Ja har prøvd det også flere ganger. Var så kresen før og trodde jeg var kommet meg over det meste, men komle-varianter tror jeg aldti jeg kommer itl å like.
Daniel Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Ok plata er BAJS! veldig godt ordvalg. Produksjonen, ikke plata. konstruktivt på hvilken måte da? hva skal de fikse på neste gang ? hva er det de ikke orker ? Problemet er bare at Metallica ikke gjorde det med vilje, og det høres ut som om det blir spilt igjennom ødelagte høyttalere. Han sier jo ganske tydelig hva problemet er. Fikse Sound ? Slik at platen høres renere ut å får aksept bland iFumes fantaster ? Fikse den slik at den ikke høres ut som om den spilles på sprengte høyttalere. Du gir ikke uttrykk for hva som feiler plata ! bare ordet BAJS å et annet ord : Suppehue som jeg ikke engang har brukt Han har jo sagt akkurat hva som feiler plata.
Snurreleif Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 *sukk* @=Iko= Ikke at det egentlig burde være nødvendig, men ja: Sangene hver for seg er veldig lange og i noen saker ganske gode, men ofte spilles de samme temaene i ja, kanskje opptil 1minutt? Alt for lenge iallefall, da kunne de heller ha kuttet ned lengden på sangene, men skitt au slikt får jeg jo ikke si. Lengde på sanger er greit, bare det faktisk er progressivt, og ikke later som det. Selv om produksjonen er råtten, tvers igjennom, så får man faktisk et mye bedre inntrykk av sangene ved den ulovlige metoden(ja jeg lastet ned backups og bedre lydfiler, skyt meg). Jeg tok meg selv flere ganger i å faktisk "digge" sanger og partier, slik som "The end of the line" og den Broken osv osv eller hva den heter, selv om det ikke er god gammeldags kvalitet (noe det jo aldri vil bli) så er det jo faktisk ganske "tunge" partier i albumet, noe som må sies er ganske deilig. Tekst-messig blir det mye jamring om angst, men det er jo temaet til albumet så de slipper greit unna med det, selv om det er lov å variere litt. (albumet er jo bl.a. en tribute til avdøde Layne som var med i Alice in Chains). Stemmen til James er ikke hans feil, så det får være. Og ofte blir det for mange temposkifter og forskjellige lydbilder, noe som kan være snasent i en sang, men ikke 4-5. Dette er faktisk alt i alt et godkjent album for min del (beste siden sort-albumet, ikke at terskelen er sååå høy), som lett kan snurre i CD-Spilleren min hvis jeg kjører bil, spiller, eller rett og slett vil høre på den. ...Og jo produksjonen på den fysiske CDèn er baijs.
ShaNickolas Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 (endret) Om produksjonen av plata er så elendig , kan UMULIG selve plata ikke være det ? det er jo akkurat det samme produktet. Dette blir bare tøv ! Fadderullan dere gir ikke mening Edit : Det var mer konstruktiv ja Nå føler jeg det er et menneske som sitter på andre siden og ikke bare et webdyr som spyr ut ordet bais. Samtidlig kom du fram til flere konklusjoner. To Bais Or Not To Bais ? Thats The Question Endret 13. september 2008 av =Iko=
Snurreleif Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Lyden herr Iko, Lyden er forbasket ræl! Sangene i sin helhet er til en viss grense godkjent, men Lyden. Om du produserer Master of Puppets med full guffe på lyden, så er det en god sang, med en elendig produksjon Nøkkelord er uthevet.
Deadringer Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Det lille jeg har hørt av den nye Metallica-skiva var akkurat som forventet. Typisk utbrent band som prøver å klore tilbake fans ved å forsøke å etterape sin egen eldre musikk. Forferdelig dårlige greier.
Ballus Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Det var mer konstruktiv ja Nå føler jeg det er et menneske som sitter på andre siden og ikke bare et webdyr som spyr ut ordet bais. Samtidlig kom du fram til flere konklusjoner. To Bais Or Not To Bais ? Thats The Question Han har jo kommet med konstruktive argumenter hele tiden.
ShaNickolas Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Jeg evakuerer snart fra forumet Hva er GALT med dirty sound ? Må alt som kommer i dag høres ut som fløyel? men plages folk av litt skurring å uvant sound nå til dags ? seriøst ? kan ikke noe være litt utenom A4 hjernen dere har innarbeidet ? Får der psykoser av ulydene i Death Magnetic ? Er det der det ligger ?
fargoth Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 (endret) Oh, komle er digg. Jeg vet om en plass i Vennesla hvor man får tak i overlegne komler! Edit: Drit i sounden, etter å ha raspet ørene med førsteskivene til en mengde av dagens legendariske metal-band blir man imun mot det meste av shaitproduksjoner. Endret 13. september 2008 av fargoth
Snurreleif Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 (endret) Ja "dirty-sound" plager meg skikkelig når jeg hører på Morbid Angel, Black Horizon, Obituary eller lignende. (sarkasme om du ikke skjønte det). Nei jeg får ikke psykoser av Death Magnetic, men av at du ikke skjønner forskjellen på et godt produkt, og en elendig levering. Du skjønner tydeligvis ikke forskjellen på grom skitten lyd, eller en dårlig lyd-produksjon som høres ut som en grøt av instrumenter, så jeg tar til fornuft og legger ballen død for min del Iko. Endret 13. september 2008 av Snurreleif
L4r5 Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 (endret) Litt reklame for en bra tråd! Endret 13. september 2008 av L4r5
Datasmurf Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Pff. Ikke om du dypper det i sånn brunostsaus. Da er det ganske nam Jeg har prøvd flere ganger og flere varianter. Kall det komle, kall det raspeball. Sleng på tilbehør. Jeg liker det ikke. For lite brunostsaus, for mye komla
fargoth Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Skulle ønske jeg hadde ører gode nok til å skille mellom dårlig produksjon og dårlig lyd -med sjarm. Personlig hadde jeg jublet for en nyinnspilling av Blood Fire Death fra Bathory, eller andre skiver med litt grums og støy i tillegg til sounden. Så mye produksjon fra 80-tallet eller tidligere mangler trøkk og smell til fordel for skitten og gromsete lyd.
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Kokkelue, brødskive eller stek? Pff. Ikke om du dypper det i sånn brunostsaus. Da er det ganske nam Jeg har prøvd flere ganger og flere varianter. Kall det komle, kall det raspeball. Sleng på tilbehør. Jeg liker det ikke. For lite brunostsaus, for mye komla Brunsos på raspeball? Hørt slikt tull! Ved raspeball skal man ha smeltet smør, pølser og mørpølse!
Datasmurf Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Vel, det funker det også, men jeg foretrekker nå den brunostdippen
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Brunostdip?! Nå får jeg ikke sove i natt!
ShaNickolas Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Du skjønner tydeligvis ikke forskjellen på grom skitten lyd, eller en dårlig lyd-produksjon som høres ut som en grøt av instrumenter, så jeg tar til fornuft og legger ballen død for min del Iko. Surreleif . Jeg vet godt forskjell på grom skitten lyd å dårlig lyd-produksjon Jeg kan senke meg på ditt nivå å være enig i at NOEN låter gir meg følelsen av instrumentsuppe. Samtidlig har de også en dirty sound som jeg synes passer plata bra Men at hele plata er gjenomgående preget av elendig mixing å lyd , det kan jeg ikke godta Men nok om dette
Anbefalte innlegg