Firkantbar Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Jeg skal lage et dikt Et ditk om skirvefeil Dysklesi og linkende er ikke kos Og de som har det silter med for lite ros! Var ikke det er fint dikt om de stakkars dyslektikere?
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 http://www.youtube.com/watch?v=9VQxYMHX-YE hahahhahahahaha
L4r5 Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Ja Merkelig. Sist jeg sjekka så var det Honda som produserte Accord.
NikkaYoichi Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Det var det sist jeg sjekka også Lars.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Har ikke peil på bil,sa bare ja
Datasmurf Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Gah! Veiviseren blir bare mer og mer kjedelig for hver gang jeg ser den. Teite skolefilmer.
Demantios Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 JEg liker den derre Hiace jeg : | Mazda HiAce?
A-Jay Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Jeg skal lage et diktEt ditk om skirvefeil Dysklesi og linkende er ikke kos Og de som har det silter med for lite ros! Waaah! Rett til klagemuren!!! :mad:
Sidious Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Da var man hjemme igjen. Forholdsvis kort dag på universitet, men må belage meg på å lese litt i en viss pedagogikkbok snart. Först må jeg bare komme meg på butikken for å kjöpe fór. Dette blir da etterfulgt av kokkelering i kjökkenet. Dagens gode nyheter: Fikk endelig pakken min, så nå sitter jeg her med splitternytt tastatur, mus og musematte. Håper dere har en fortreffelig dag!
Firkantbar Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Det er skrivefeil i diktet ditt No shit! Var på en måte det som var meningen, da! Jeg skal lage et diktEt ditk om skirvefeil Dysklesi og linkende er ikke kos Og de som har det silter med for lite ros! Waaah! Rett til klagemuren!!! :mad: Syntes det var fint dikt, jeg! (Og ja, jeg vet det var plassert skrivefeil der!)
Firkantbar Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Ja, det vil du vel! Kjøp deg hotpantsa, farg håret, ta bilde og legg ut her! Hehe!
Anbefalte innlegg