Jump to content
tom waits for alice

Den nye Forumkaféen

Recommended Posts

Gjør 1337 klokkeslett eller postcount noe med deg Lars?

Ja. Klokkeslett som 13.37, 12.34, 12.24, 01.23, 23.45 og så videre har en magisk effekt på meg. Tilogmed klokkeslett som 13.26 og 17.34 får det til å kile litt i talldelen av hjernen min

Snasent.

:--{D det smaker godt da!

skater du fortsatt, Petter?

Definitivt.

Og veldig lite du... Må nesten få kjøpt meg et nytt brett, men det står dessverre ikke høyt på "må kjøpes-lista". Dessverre er ikke økonomien helt strålende for tiden heller...

Er Petter skater? *fnis*

Oh, you shut up. OG DU KALLER DEG EN MODERATOR!? HÆH?!

Jeg bør sove, men får ikke sove. :---(( Skal på jobb halv åtte i morgen og på TDK 00.02. Tror ikke jeg klarer å sove til den filmen da, men kommer til å være steinsliten.

Hadde vært artig det. :)

Selv om brettet mitt ser mer brukt ut en Britney Spears, så har det fortsatt hjul... og... øh, brett.

Har lest en kanskje 200-siders tegneseriehefte med The Joker i dag. Må si at jeg fniste litt da jeg så denne ruta:

funnycomic_jokersboner-1.jpg

Oh, you shut up. OG DU KALLER DEG EN MODERATOR!? HÆH?

Nei det har jeg ikke kalt meg for, jeg er brukermoderator jeg :p

edit; hvordan går det med tegneserie-tingen Shikaru. Lol, jeg husker faen meg på det Oo

Edited by b-real

Er Petter skater? *fnis*

Velkommen etter.

Er det velkjent info?

Nei det har jeg ikke kalt meg for, jeg er brukermoderator jeg :p

[insert witty comeback here]

(Damn, den var morsom)

*Lage seg frokost med tanke på at jeg ikke orker å spise i morgen tidlig*

hadde vært moro ja ^^ jeg kan ikke annet enn ollie og pop shuvit, men :p

Da kan man ha det gøy da. :)

Bare du ikke er som han karen jeg møtte på Rådhusplassen en gang. Han var sponsa og ganske oppi miljøet i Oslo på den tiden. Han gråt fordi han ikke landa en 360-flip. Det var skummelt å se på!

ifølge forumtelegrafen så er det vist kjent ja :shrug:

Huh... Tydeligvis.

Da kan man ha det gøy da. :)

Bare du ikke er som han karen jeg møtte på Rådhusplassen en gang. Han var sponsa og ganske oppi miljøet i Oslo på den tiden. Han gråt fordi han ikke landa en 360-flip. Det var skummelt å se på!

hahaha nei jeg tryner hele tida så da hadde jeg ikke gjort annet enn å grine :p suger fortsatt på triks i fart da. men nærmer meg :p når jeg får til ollie litt høyere og mer kontroll må jeg prøve å slide på railboks tingen borti her :p

Edit: jeg digger han her http://www.todaysbigthing.com/2008/06/25 :D

Edited by Shikaru

Snakker vi om skating? Ah, back in the days *drømme*

Fant et knekt skateboard i dag, tenkte å ta det med meg og bruke truckerene og hula siden de så okay ut. Se om det ligger der i morgen :p

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...