Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi det er skamkjedelig å se på? *smack* Ball! *smack* BALL! *smack* ball... *smack* OI HAN SCO...ånei. Det gjorde han ikke. *smack* ball.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

NADAL ER KONGEN!!!!!!!!!!!!!!!!

HALLELUJA!!!!!!!! :D

BLE SÅ LETTET :D

Det kan du si. :wee:

Tennis er en skremmende lite underholdende sport.

Men Bekki, da. :(

Skrevet
Fordi det er skamkjedelig å se på? *smack* Ball! *smack* BALL! *smack* ball... *smack* OI HAN SCO...ånei. Det gjorde han ikke. *smack* ball.

Du så tydeligvis ikke denne kampen. =/

Skrevet

Litt som utekveldene i Oslo.

Skrevet
Vær så snill da...

Hjelp meg noen

Skal jeg ringe psyk å skaffe deg hjelp fordi du i dine psykoser sier noe så sykt som at tennis er underholdning mener du?
Skrevet
Du så tydeligvis ikke denne kampen. =/
Jeg skrev jo nettopp referat og greier! Bortsett fra at jeg droppet 21 scoringer x 2...

Litt som utekveldene i Oslo.

Utekveldene i Oslo er morsommere.
Skrevet
Vær så snill da...

Hjelp meg noen

Skal jeg ringe psyk å skaffe deg hjelp fordi du i dine psykoser sier noe så sykt som at tennis er underholdning mener du?

Jaja, si hva du vil. :)

Jeg synes i alle fall Tennis er spennende. :)

Leve Rafael Nadal. :)

Skrevet
Jeg skrev jo nettopp referat og greier! Bortsett fra at jeg droppet 21 scoringer x 2...

Det var feil referat. Det var hopping og syke skudd og greier.

Skrevet
Omtrent like spennende som fugletitting.

Jeg tipper fugletitting er mer spennende. Du vet aldri hva de fævlane finner på. Men i en tenniskamp så vet du at de bare kommer til å slå en ball frem å tilbake i noen timer.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...