Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tihi... Det er så morsomt med folk som kommer og bevisre det jeg anklager dem for når de prøver å forsvare seg. I en annen tråd så sier jeg at en fyr kanskje er litt aggresiv av seg når han slår ned folk som ler og snakker utenlandsk seg i mellom. Hva svarer han med? Joda... Han sier "bare slutt å snakk piss så slipper jeg å bli sinna!" :!:

Skrevet
Jeg går hjem fra jobb.

Gå med gud folkens, tenk masse på meg mens jeg er vekk.

Will do. Kanskje vi tilogmed går inn for å baksnakke deg. :)

Skrevet
Værsågod, jeg øver meg bare til ballet i kveld.

SKal du på ball?

Tror ikke de fleste forbinder katter med noe fælt og grusomt.

Nei, ikke jeg ihvertfall :p Men det er da et litt underlig kompliment?

Ja, jeg skal på ball. Og ja, det er et ganske underlig kompliment, det er vanskelig å tulle på forumet, letter IRL :)

Skolen arangerer ball til 00.30 i natt, så er det skole i morgen. Genialt!

Skrevet
Ja, jeg skal på ball. Og ja, det er et ganske underlig kompliment, det er vanskelig å tulle på forumet, letter IRL :)

Skolen arangerer ball til 00.30 i natt, så er det skole i morgen. Genialt!

Fælt når arrangementer varer etter 21-nyhetene :(

Skrevet
Fint vær i Bergen i hele uken! :D

Skulle nesten tro det var midt i april.

Jeg sier det bare: Bergen. Er ikke akkurat kjent for å ha så mye fint vær men nå ser det ut som det går mot solen (ironisk nok). Jeg får meg ikke ut til byn før klokken halv seks, og da skal jeg på kino, men men -- får se hvordan det ligger ann.

Skrevet

Kjente japanske selskaper

Hitachi

Nintendo

Sony

Sega

TDK

Fujitsu

Epson

Olympus Corporation

Samsung

Var de kjent for dere? sånn at jeg ikke bare putter random navn på den lista, for å fylle plass :p

Skrevet

Ditto.

Men lurer fælt på om jeg skal steke de og legge dem i sausen eller la de stå på bordet å tine og så ha de i sausen eller bare ha de rett i sausen.

Selv den gjengse forumkafé-gjenger burde klare noe så lett som det.

Skrevet

Det du kan gjøre er jo og steke dem i en panne som du sa. Bare ta litt smør for å få det litt saftig.

Så kan du ta det i varm saus og voila.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...