Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hva med å ha mat fremme til en hver tid? Eller spise samtidig som dyrene dine? :p

God ide! :) Hunden må jo ha mat hver tredje eller fjerde time. Har faen meg gått ned fire kg på ett par uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke les det i spoiler om dere ikke tåler ukvemsord:

Ringte akkurat legen min. Ba om en lege-erklæring før jul som jeg trenger til NAV. Fortsatt ikke fått den. Den

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
forbanna morrapulende, tilbakestående hestekukjævelen av en inkompetent slangeoljeselger som ikke skulle fått lov til å praktisere
hadde GLEMT meg tydeligvis!

Ringte fastlegekontoret også. Ordna meg ny fastlege fra 1. februar

Skrevet
Tøfftøff lue! ;)

Takk, takk! :)

Har brukt et halvt år på den, og skal levere den inn imorgen. Og i kveld må jeg sitte inne hele natta og gjøre ferdig scrapbook'en min. OG jeg må skrive oppskrift til lua, og "designe" resten av kolleksjonen. I tillegg må jeg ta 10 bilder av det samme temaet til lua (safari-tema)

STRESS!

Skrevet (endret)
Ikke les det i spoiler om dere ikke tåler ukvemsord:

Ringte akkurat legen min. Ba om en lege-erklæring før jul som jeg trenger til NAV. Fortsatt ikke fått den. Den

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
forbanna morrapulende, tilbakestående hestekukjævelen av en inkompetent slangeoljeselger som ikke skulle fått lov til å praktisere
hadde GLEMT meg tydeligvis!

Ringte fastlegekontoret også. Ordna meg ny fastlege fra 1. februar

lol. Har skjedd med meg flere ganger. Skriv det på en lapp ffs. Idiotleger.

Endret av mushi
Skrevet (endret)
Noen som vil komme og mate meg? Glemmer å spise heletiden, og når jeg husker det er jeg ikke sulten.

Epletyv: bilde av ferdig lue..? :D

Se vekk fra modellen, haha :p

*matemate*

Den var ille fet, Epletyv.

Endret av Underpants
Skrevet
Trodde ikke jeg trengte å skrive det på lapp når jeg hadde time med han.

For en inkompetens sauepuler. Han fortjener å bli fratatt lisensen, for så å få brent fingertuppene og bli tvunget til å skrive alle feilbehandlingene sine på gammeldags skrivemaskin.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...