Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Takktakk, den har jeg ikke sett :p

Ville tro det er en del tips gitt i den tråden som kommer til nytte for deg og :)

F.eks noe om plassering og useriøse utleiere

Endret av Knewt
Skrevet (endret)

Må slutte å føkke opp døgnrytmen i helgene.. Er så lei av å være trøtt absolutt hele dagen.

Men det er så digg å sove..

Endret av Kakeshoma
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Problemet er at "alle" gjør feil og vrenger døgnet helt rundt fra natt til lørdag. Da sliter kroppen med jetlag dagene etter.

Det riktige er å legge seg i normaltid og stå opp når man pleier ellers i uka.

Sitter du og gamer til kl 06 fredag/lørdagsnatta kan du takke deg sjøl. Kan heller game morgenen etter når du IKKE skal på jobb istedet for å sove til kl 12.

Endret av Bytex
Skrevet

Sitter du og gamer til kl 06 fredag/lørdagsnatta kan du takke deg sjøl. Kan heller game morgenen etter når du IKKE skal på jobb istedet for å sove til kl 12.

Problemet er at når man er et B-menneske, foretrekker man natten. :p
  • Liker 2
Skrevet

tumblr_na1ntlJC2D1rdjwowo1_1280.jpg

Jaså, du legger ut selvportrett og bilder av samlingen? Det forklarer mye om deg.

Ang. HiST på Kalvskinnet, så må det være den enkleste campusen å komme seg til av slike ordentlige skoler (mao, ikke privatskoler og annet ræl). Kort vei til teater, kjøpesentre, spektrum, elva, kafeer, restauranter, utesteder, bowling (den på Torget er best i sentrum imho), kinoer, busser opp og i mente, og hva enn det skal være.

Jeg passerte skolen daglig på vei til og fra Leüthenhaven / Torget det året jeg gikk på skole (Adolf Øiens VGS) i Trondhjem, og har bare gode minner. Fant penger liggende på fortauet utenfor (typ 500-lapp) og fetteren min gikk der, så av og til møttes vi for en pils etter skolen, eller dro på kino / bowling.

Skrevet

står somregel tidlig opp i helgene, type 07-09 om ikke jeg har gjort noe spesielt kvelden før.

Men tar et par smådupper på dagtid

Skrevet (endret)

Vi gjør vårt for å holde på "historien gjentar seg" hvert fall...

Hvor pokkern er juleavatartråden forresten? Er jo 1. Des!

Endret av Kakeshoma
Skrevet

Vi gjør vårt for å holde på "historien gjentar seg" hvert fall...

Hvor pokkern er juleavatartråden forresten? Er jo 1. Des!

Har du i det hele tatt skifta avatar siden sist? :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...