Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man blir så våt og kald og kaldt å gå ut så er det stress og alt er bare fælt

Om du blir kald mens du dusjer gjør du/varmtvannsberederen noe feil. Og ja, man blir våt av vann. Det er kaldt å gå ut, men det vil det være samme hvilken måte man rengjør seg på.

 

Lydbok på jobb - digg!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Våkna 6 i morges, kom frem til at det var litt for tidlig - og klarte å sovne igjen. Sov 2,5 timer til, noe som var litt for lenge, men skal ikke klage for mye på annet enn at temperaturen på rommet mitt - til tross for en hel haug med varmende dingser - er litt vel kald for min smak. 12 grader inne er 3 grader for kaldt for meg. Synd jeg gav bort den gamle PC-en min. Den kunne varme opp et iskaldt rom på 1-2-3.

Lenke til kommentar

Det er ganske digg når jeg legger meg med temperaturer under 10 (foreldra mine har også det), men når jeg våkner og oppholder meg på rommet utover dagen, ser jeg helst at det er par grader varmere. :p

 

Det blir digg når jeg endelig flytter ut. Ha PC-en i et annet rom enn det jeg sover i, og bare ha en laptop eller et av nettbrettene på soverommet. Samt et 2.1-sett for musikk. Så slik jeg ser det for meg: Stereoanlegg på PC-rommet / biblioteket, surround i stua, 2.1 på soverommet, 2.1 på badet, radio på kjøkkenet. Samt en eller annen fancy bluetooth-høyttaler som jeg kan ta med meg ut på balkongen - om jeg kjøper leilighet med balkong.

Lenke til kommentar

Liker også å ha det kaldt når jeg sover.

 

Nå har jeg en "defekt" som gjør at normal temperaturen min er 37,9 - 38 grader - så blir jo svett og fryser sjeldent. T-skjorte hele året ftw.

 

Men når jeg har muligheten til å sove med åpent vindu og puster frostrøyk når jeg våkner :love:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjenner jeg er litt sulten men idag har jeg energi overskudd... Egentlig litt mer irriterende for de rundt meg tror jeg

 

Christoffer ! - Du er så jævla positiv !

 

Christoffer - du sitter jo aldri i ro !

 

Christoffer - du snakker for fort ! (har dialekt så å prate fort på stavangersk til østlendinger er en dum ide)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...