Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:love:

Jeg har lyst til å dra til Bergen igjen, men det passer liksom aldri lenger. :(

Du er alltid velkommen, da! Har til og med gjesterom i leiligheten, så det eneste som kan stoppe noen er allergi mot katter!
Skrevet

Raaaaap! Da er dagens middag fortært! Det ble treretters idag. Maarud Superchips, Maarud Tortilla Chips og mørk kokesjokolade til dessert. Skyller ned delikatessen med 2014-årgang Coca-Cola. Nå slapper jeg av til Kiss mens jeg strekker meg, gjesper høylydt og planlegger morgendagens måltid. Noen som har tips?

Skrevet

Viser deg gjerne rundt i byen, men for øyeblikket er jeg fortsatt den som trenger å bli vist rundt selv ;) Eier jo ikke stedssans. For øyeblikket føler jeg meg selvsikker på området mellom bosted og skole, pluss jobb som praktisk nok ligger mellom de to. Huff.

Skrevet

Viser deg gjerne rundt i byen, men for øyeblikket er jeg fortsatt den som trenger å bli vist rundt selv ;) Eier jo ikke stedssans. For øyeblikket føler jeg meg selvsikker på området mellom bosted og skole, pluss jobb som praktisk nok ligger mellom de to. Huff.
Haha, kjenner til den. Eier det ikke selv heller, derfor trenger jeg en guide når jeg drar til store byer. Har storbyangst i tillegg, så får helt panikk om jeg ikke finner frem. :p Men med dagens teknologi skal det vel kanskje litt til for å gå seg bort. :)
Skrevet

Siden dere snakket om mat så må jeg bare poste ett matbilde siden jeg ikke har noe annet på hjerte.

Høstmiddag :D

Så godt ut. Va er det?

Ovnsbakt potet, gulrot og kålrabi med "biff" altså sopp og løk og en skvett Brunsaus.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...