Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

I min bok så er det det, ja.

Tilføyning:

God eftermiddagen, mine damer og herrer.

God eftermiddag, frøken. Har De noen planer for aftenen?

Endret av Datasmurf
Gjest Bruker-360061
Skrevet

Hva er galt med pike og frøken, egentlig?

Skrevet

Personlig liker jeg bedre når folk bruker navnet mitt. Helst flere ganger i en setning. Da er samtalen mer personlig på en måte, og da følger jeg veldig med på hva personen sier.

Er ingenting gærnt med "pike" og "frøken" heller. En på jobb kaller med "doll". Det er rart det.

Skrevet

Personlig liker jeg bedre når folk bruker navnet mitt. Helst flere ganger i en setning. Da er samtalen mer personlig på en måte, og da følger jeg veldig med på hva personen sier.

Er ingenting gærnt med "pike" og "frøken" heller. En på jobb kaller med "doll". Det er rart det.

Jeg glemmer hva folk heter etter ca 2 sekunder, utenom folk jeg møter ofte. Så det blir mye Du, frøken osv.

• Liker 1
Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Jeg synes det er freaky når folk kaller meg frøken og pike

Skrevet

Linda Linda Linda Linda Linda Linda? Linda Linda. Linda Linda Linda Linda! Linda?

:tease:

• Liker 2
Skrevet

Linda Linda Linda Linda Linda Linda? Linda Linda. Linda Linda Linda Linda! Linda?

:tease:

:closedeyes::love:

Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Og det er freaky å bruke navnet mitt flere ganger i en setning og høres jo helt sinnsyk ut

Skrevet

På jobb sier jeg bare BITCH

Hvis noen hadde sagt det til meg, ville jeg ha trodd at vedkommende enten var usedvanlig frekk eller lite begavet. Hva slags arbeid har du?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...