Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Web og diverse backend dataflyt- og styringsfu. Ingen egenkapital, og ingen kunder :D

Det hadde vært ganske så sweet jau, skulle mer en gjerne ha gjort noe i den duren i stede for det man holder på med i dag.

Egentlig, så kunne det ha vært en kombinasjon...Gjort et eller annet for å lage en arbeidsplass ala Empo TV for PU bare med en IT-vri og kunne bidra til å lage arbeidsplasser for de PU med f.eks domene-hosting eller hva en pokker ville gi inntekt :shrug:

• Liker 1
Skrevet

La meg svare for henne. 28/kvinnfolk/norsk med asiatisk utseende

Bytex, hvorfor går du rundt med denne informasjonen i hodet?

Er ikke det allmenn kjent kunnskap?

• Liker 1
Skrevet

Fordi det er noe de fleste av oss som har vært her lenge nok til å huske deg fra før du ble gift vet?

Skrevet

La meg svare for henne. 28/kvinnfolk/norsk

ASL?

(Jeg har laget en bedre utgave av ASL. Den heter ASLO. Det siste står for "orientation". Altså "sexual orientation. Det er jo fint å vite i en sammenheng som dette.)

Haha, I like ;) Kan like gjerne spørre om ASLO'en til samtlige her? :D

Fordi det er noe de fleste av oss som har vært her lenge nok til å huske deg fra før du ble gift vet?

Men hvor god catch er hun? Is she a keeper?

Skrevet

Redd meg! Svigerfar har begynt å snakke politikk! Han blir veldig, veldig engasjert og jeg strever veldig med å ikke si hva jeg mener, men hadde jeg gjort det så hadde han sett på meg som en tulling. Vi deler ikke politisk syn for å si det sånn.

Skrevet (endret)

Haha, I like ;) Kan like gjerne spørre om ASLO'en til samtlige her? :D

Men hvor god catch er hun? Is she a keeper?

Sannsynligvis bi, men frem til jeg får utforska det videre, nærmere streit.

Darkness| er absolutt en keeper.

Ehm, helt til jeg må flytte!

Haha. Jeg var overbevist om at du bodde et annet sted, jeg. :p

Ditto, hvor har jeg fått oppfatninga fra av at hu bodde nær Langesund eller Skien mon tro?

Endret av Datasmurf
Skrevet

Ikke eksakt alder :p

Skrevet

Jeg vet nå ikke det, enten er du 28 eller 29, så lenge man har årstallet er det ikke så vanskelig, og noen av de gamle folka her innehar vel gjerne enda mer informasjon. :p

Skrevet

Ikke eksakt alder :p

Du la det ut tidligere i tråden for et par dager/uker siden.
Skrevet

Redd meg! Svigerfar har begynt å snakke politikk! Han blir veldig, veldig engasjert og jeg strever veldig med å ikke si hva jeg mener, men hadde jeg gjort det så hadde han sett på meg som en tulling. Vi deler ikke politisk syn for å si det sånn.

Du må jo si hva du mener.

Skrevet

Noen andre fra østlandet som også synes det er for varmt? Sola har jo såvidt vært framme i dag, likevel er det steikvarmt.. hjelper ikke akkurat med at det er nærmest vindstille heller.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...