Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Tipper flere barn kan lese her. Her hvor man gjerne står fram med bilder og litt av hvert. Skal ikke si mer..

Jeg må nok roe meg ned litt ifg. PR-duden min. Om Vær-Sjur skal bli et verdensomspennende varemerke, må jeg kun skrive og gjøre ting Vær-Sjur kan stå for, og kun være Vær-Sjur på nett og ikke noen andre.

 

Skjønt, tror likevel ikke at jeg kommer til å bytte avatar og visningsnavn med det første.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Diskuter i vei. Jeg sitter på toget og kjeder meg.

Sitter du på toget? Er du klar over hva slags fascistregime du støtter ved å ta toget? NSB velger bevisst å se bort fra sine kunders klager og ønsker i en stadig jakt på mer og mer fortjeneste. De ruller seg i penger på den mannen i gata sin bekostning. Og ingen gjør noe med det fordi de har monopol! Veit du hvem andre som brukte tog? HITLER!
Lenke til kommentar

Og Mussolini?

Eller var det han andre?

Det er en vanlig missoppfatning at Mussolini var den som fikk togene til å gå i rute. Det stemmer ikke helt. Etter første verdenskrig sto det veldig dårlig til med togtilbudet i Italia. Det var sjeldent i rute. Etter noen år bedret dette seg, men etter at Mussolini overtok sank faktisk punktligheten igjen.

http://europeanhistory.about.com/od/historicalmyths/a/Did-Mussolini-Get-The-Trains-Running-On-Time.htm

Lenke til kommentar

Nest gang går jeg. Så sier jeg at jeg går for kreftsaken, får inn masse penger. Men jeg bare lurer alle.

Kreft er naturens måte å si vi har levd lenge nok, så kreftsaken er egentlig bare et skalkeskjul for demon-tilbedende Illuminati, som er ute etter å skape evig liv og satantilbedning. Så jeg tror det er best om du bare blir hjemme og ber til Gud.
Lenke til kommentar

Apropos Hitler, har jeg vist dere hva jeg alltid ender opp med å gjøre når jeg skal sminke meg? (Dvs iføre meg mascara. Jeg har ennå ikke lært å sminke meg)

På et julebord med jobben fikk vi utlevert barter til kostymet vårt. En kollega klipte det til en hitler. God stemning.
Lenke til kommentar

 

Nest gang går jeg. Så sier jeg at jeg går for kreftsaken, får inn masse penger. Men jeg bare lurer alle.

Kreft er naturens måte å si vi har levd lenge nok, så kreftsaken er egentlig bare et skalkeskjul for demon-tilbedende Illuminati, som er ute etter å skape evig liv og satantilbedning. Så jeg tror det er best om du bare blir hjemme og ber til Gud.

Eyy! Ikke ødelegg planene min om å bli rik på andre som ønsker å leke helter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...