Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg misstenker at jeg lira av meg ett ord du fant amusing.

Kanskje jeg sksl endre navnet?

Du mistenker rett. Endrer du navnet ditt skal jeg plusse alle innleggene dine under "kvestpular"-navnet. Lover.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Soler du deg naken ?

Vanligvis ikke, men i dag gjorde jeg det. Alt for varmt til å ha på seg klær når det er 23 grader ute, og gudene vet hvor varmt det var i sola.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Var du naken i videoklippet?

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Ja, det var han nok. Og vi vil se mer!

mickmccarthytea-1.gif

Skrevet

Var du naken i videoklippet?

Selvfølgelig. Ville ikke fått fregner på stumpen om jeg var påkledd tildekt i de sekundene.

Ja, det var han nok. Og vi vil se mer!

Google and you will find.

Skrevet

Tok meg bryet med å kikke ut mellom gardinene i stad, det er det nærmeste jeg har kommet sol de siste fire dagene. Godt å ha sofa og TV når man har en bacheloroppgave som skal inn og sol ute.

Skrevet

Ikke snakk om den oppgaven da, knapt en måned igjen.

Næ, heller ti dager.

Å være naken er undervurdert uansett.

Dette støttes fullt ut.

Skrevet

Ikke snakk om den oppgaven da, knapt en måned igjen.

Næ, heller ti dager.

Dette støttes fullt ut.

Det var tidlig det, vi har frist den 28. mai, så må vell sende oppgaven til trykkeriet før den 24.

• Liker 1
Skrevet

Absolutt. Nakenhet burde ikke være tabu eller noe som klistres opp i tabloidene med fete typer. Det er naturlig, og det er herlig.

Skrevet

Det var tidlig det, vi har frist den 28. mai, så må vell sende oppgaven til trykkeriet før den 24.

Ja, men jeg venter fortsatt på at tidspresset skal slå meg i trynet så jeg får gjort noe. Livet er fint når ambisjonsnivået ligger på middelmådighet.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...