Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

 

 

 

Det får du her. ;D

Får jeg ta med to rever?

Ja!

 

I tillegg får du burger.

Men jeg lager og spiser hjemmelaga burger hver fredag der jeg jobber nå! :( kan vi ikke spise noe annet? :(

 

Burritos, pannekaker, fleskepannekaker, egg og bacon, fløtestuet, rødvinsmarinert og ostegratinert pytt-i-panne, pølser, baconvafler, biff, kremet aspargessuppe, ostegratinerte fiskeboller og poteter i karrisaus, kjøttkaker, lapskaus, joika, skinkegrateng, fløtegratinerte poteter med fløtesaus og skinkesteik for de som liker sånt, og veldig, veldig mye annet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Jeg har tilfeldigvis også en ledig husmorstilling, hvem som helst kan søke!

Shit kanskje jeg skal bytte jobb? Her er jo marked!

Jepp, og hit kan du faktisk få ta med hele tre rever!

SWEET BABY JESUS!

Jeg fikk btw forsinka bursdagsgave i dag. Biografien til Ron Burgundy. Jeg visste ikke at boka eksisterte en gang!

 

Den er tjukk og!

 

Jeg vet, vanskelig å motstå noe slikt, vel?

 

Obligatorisk, "det sa brura óg".

Lenke til kommentar

Sofa blir slitsomt i lengden. Kriteriene mine er egen seng på 1.80 og at jeg får ha med minst èn utstoppet rev.

 

Er du over 170?

 

Jeg elsker kvinnfolk som er høye.

 

 

 

Er da det husmødrene gjør.

 

Bra du kommer nordover.

Hvor langt nord må jeg?

 

Dette minner meg på at jeg utga meg for å være finsk fjellsame ovenfor noen østlendinger når vi var på Dombås på Leirskole i 7 klasse.

De trodde jeg var nordlending når de hørte dialekta. Og de kjøpte glatt at familien drev med reinsdyr oppi fjellene.

 

Den kjøper jeg.

 

Jeg ble fritatt fra nynorsk, ganske funny.

Endret av Ted Bundy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Varer vel ikke lenge før det blir lommemann-sketsj på "Torsdag kveld" , kan se det for meg "The Lommemann can" (parodi på Sammy Davis jr sangen "Candyman can")

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...