Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=513529

Er det bare meg som mener han må ha hatt en usansynlig liten penis?

Ikke sikkert at den var i erigrert tilstand da...eller? :shrug:

Men jau..kan ikke ha vært store utstyret på mannen..

Er jo ikke noe sjakktrekk å lure ladden inn i et bite lite hull i uerigert tilstand vil jeg tro. For det første så sitter man jo fast når det begynner å skje noe, for det andre vil jo hullet knipe rundt slik at man beholder masse blod a.k.a vanskelig å komme seg løs igjen når ereksjonen ikke gir seg. :p

Endret av Skagen
Skrevet
er jo i den komunen jeg bor jo XD
Er det noe å skryte av?

og....VAR DET DEG? >.<

skryte av nei, la bare merke til at det var i kommunen min, og nei det var ikke meg oO

Skrevet
Er jo ikke noe sjakktrekk å lure ladden inn i et bite lite hull i uerigert tilstand vil jeg tro. For det første så sitter man jo fast når det begynner å skje noe, for det andre vil jo hullet knipe rundt slik at man beholder masse blod a.k.a vanskelig å komme seg løs igjen når ereksjonen ikke gir seg. :p
Mener å huske det var en episode av The Shield der det skjedde med en fyr...

Nei vent...han fikk ei musefelle over utstyret sitt :no:

Skrevet
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=513529

Er det bare meg som mener han må ha hatt en usansynlig liten penis?

Ikke sikkert at den var i erigrert tilstand da...eller? :shrug:

Men jau..kan ikke ha vært store utstyret på mannen..

Snakker du om erfaring?

Skrevet

Ay, da var man hjemme fra kino. Kan uten tvil anbefale Mannen som elsket Yngve. Utrolig artig film. Hva har dere andre gjort for noe spennende igår/idag da?

Skrevet (endret)

Vel... Han kom seg jo løs igjen, åpenbart. Medbrakt glidemiddel, kanskje. :|

Beste reaksjon hos "mottagerene" av disse penisene ville jo vært å banke løs på den med det man finner :wee:

Ta tak og dra til det spjæres og noen hyler og blod renner.

Endret av Zealuu
Skrevet

Ville hvertfall filt/pusset hullet slik at jeg ikke fikk flis i utstyret. But then again ville jeg jo selvfølgelig i utgangspunktet ikke funnet på noe slikt. ^^

Skrevet
Ville hvertfall filt/pusset hullet slik at jeg ikke fikk flis i utstyret. But then again ville jeg jo selvfølgelig i utgangspunktet ikke funnet på noe slikt. ^^

The kake is a lie :wee:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...