Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Freidig: Blir du ikke lei av å høre samme 20 sangene igjen og igjen og igjen?

Jeg vet du sier det bare for å provosere, men du vet at P3 har mer enn 20 sanger på spillelistene sine, ikke sant?

 

En hører jo ikke på P3 for musikken sin skyld. (Kan ikke uttale meg om deres sendeflate utover arbeidstiden min).

Jo, folk gjør det. Jeg gjorde det i sin tid også, da de fortsatt spilte en god del mer rock enn de gjør nå. Det var en bedre tid, da MTV nesten bare viste musikkvideoer, bare avbrutt av VJ-ene på Total Request Live! og litt Beavis & Butthead og Daria.

 

Honningbarna, Kvelertak, Skambankt og Lillasyster suger.

Du suger.

Lenke til kommentar

Hvem har egentlig cd nå til dags? :p

 

De fleste vennene mine, samt meg selv.

Har vel noen hundre CD-plater som jeg gjerne chiller med i CD-spilleren - enten på rommet eller i bilen med venner.

 

Ikke alle har bil med AUX-inngang eller mulighet til å bruke BT / IR / WiFi / hva søren, og FM-sendere gir sjelden brukbar kvalitet, titt og ofte er det vanskelig å overstyre det automatiske oppsettet på radioen i bilen slik at man finner en frekvens fri for kanaler, og det er enklere bare å bruke CD og kassett.

 

Ikke for det, jeg hører for det meste på digitale filer, og vinyl kommer etter det igjen, men jeg hører fortsatt en del på CD.

 

Som i jobbilene for eksempel, kun CD-spiller og ingen AUX. Så da er det bare å ta med en mappe med CD-er, eller et par CD-er med cover i sekken, i fall man skal ut og kjøre for å filme og intervjue en eller annen person som redaktøren mener har gjort seg fortjent til det.

Lenke til kommentar

Har rundt 200 CD-er i kjelleren, og rundt 100 i CD-hyllene i stua. Kun det beste av det beste har fått stå igjen :fun:

 

Det var det verste, har fruen satt argusøynene i deg og forhekset deg eller noe slikt?

Tror jeg har 100 CD-er stående rett bak CD-spilleren for enkel tilgang, og et par hundre til i et par hyller noen meter bortenfor. :p

 

Samt litt over hundre i diverse CD-mapper som er klare for biltur med forskjellige folk. Alle tilpasset det den og den vedkommende liker av musikk. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...