Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk må nå få lov til å stappe det de vil inn i munnen. Både Necro og Snusepusen.

Selvsagt har de det. Folk kan få lov til å ta på seg rosa lærbukser også. Men jeg har fremdeles retten til å syntes det er motbydelig og stygt.

Synes det er ganske hot, jeg. altså snus.

Hot? Ekkel, illeluktende gugge som renner nedover tennene?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Først var jeg Puddelpus, så var jeg en jævla Dvergpus og nå er Snusepus? Kan ikke si jeg liker dette, Lubb1!

 

 

For meg må folk gjøre som de vil, men jeg forebeholder meg retten til å _synes_ det er ekkelt ;) Det betyr ikke at andre dermed må ta til seg mine meninger og mene det samme eller la seg påvirke av det.

Bra sagt ;)))))))))

 

 

Løs også? Brun gørr som stinker HØGG og renner nedover..?

Hmm nei. løssnus er ikke så hot.

 

 

Selvsagt har de det. Folk kan få lov til å ta på seg rosa lærbukser også. Men jeg har fremdeles retten til å syntes det er motbydelig og stygt.
Hot? Ekkel, illeluktende gugge som renner nedover tennene?

Haha. nei altså jeg synes det er noe fascinerende med hele prossessen når en gutt åpner en snusboks, tar en opp i handa og stapper den oppi kjeften. litt sånn "yo, fuck it"-holdning. hahhaha, nei ok, jeg er merkelig :(

Lenke til kommentar

Jeg gir sjelden pluss selv. Vet liksom ikke helt når jeg skal gi det.

Haha. nei altså jeg synes det er noe fascinerende med hele prossessen når en gutt åpner en snusboks, tar en opp i handa og stapper den oppi kjeften. litt sånn "yo, fuck it"-holdning. hahhaha, nei ok, jeg er merkelig :(

Det er lov å være litt merkelig. Tenk hvor kjedelig det ville vært om alle hadde vært som meg.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tenk hvor kjedelig det ville vært om alle hadde vært som meg.

Pluss pluss pluss!!

Jeg lar meg lett fascinere av ting. Gjerne av mennesker som har ulike meninger og interesser enn meg. Synes sånt er kjempespennende.

I dag leste jeg om introverte og ekstroverte mennesker. Fant ut at jeg er en ekstrovert! Beskrivelsen passet perfekt.

Er dere introverte eller ekstroverte? Vedder på at du er introvert, Slimda!

 

 

Føler jeg burde betale for både meg og damen når vi skal på kino, men å betale for hun i tillegg alle gangene blir dyrt siden jeg ikke er i jobb.
Er det ikke foreståelig da at hun skal skylde meg?

Jeg insisterer alltid på å betale for meg på date(de få gangen jeg har vært på det), og forventer aldri at gutten skal gjøre det. Likestilling ikke sant. Men siden dere er sammen... Jeg synes det er rettferdig at hun betaler for dere begge, ja. Skal gå begge veier i et forhold.

Lenke til kommentar

Føler jeg burde betale for både meg og damen når vi skal på kino, men å betale for hun i tillegg alle gangene blir dyrt siden jeg ikke er i jobb.

Er det ikke foreståelig da at hun skal skylde meg?

Sa du på forhånd at du ikke hadde råd til å spandere? Hadde heller sagt "vi kan godt dra på kino, men jeg har egentlig litt lite penger, så da må vi nesten betale for hver vår billett". Blir litt rart at du "spanderte" for så å forvente penger tilbake..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...