Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oslo Syd kalles det vel. Du 'a?

 

Njæi, ikke helt. Han er litt over halvannet år gammen, så han fikk med seg fjorårets snø, men han har blitt veldig mye mer moden siden den gang. Litt skuffende at han ikke gikk helt banan og kasta seg rundt, som i fjor.

 

Bilder: Gøy å ta, hat å sortere etterpå. Gah.

Lenke til kommentar

Herregud, hadde kjøpt "peppermynteolje" for å lage julegodteri, så oppdager vi nå at det står på bruksanvisningen at man IKKE må spise eller få det i munn på noe måte fordi det kan føre til innvendige skader! . Gjett hvem som sa at det var spiselig og perfekt til matlaging! Må ikke stole på alle bak kassa as :-D

Lenke til kommentar

Oslo Syd kalles det vel. Du 'a?

 

Njæi, ikke helt. Han er litt over halvannet år gammen, så han fikk med seg fjorårets snø, men han har blitt veldig mye mer moden siden den gang. Litt skuffende at han ikke gikk helt banan og kasta seg rundt, som i fjor.

 

Bilder: Gøy å ta, hat å sortere etterpå. Gah.

Jeg bor på Oslos vestkant!

 

Aw, hunder, de vokser altfor fort opp. *knis*

Kanskje han gjør det hvis du gjør det først?:-D

 

Er du en fotograf?

Må ofre noe for peppermyntegodteri. Litt som junkiene ofrer seg for å få i seg Crokodil :D

Hæ?

 

Nei nå må jeg slutte å værr usosial

Lenke til kommentar

@Nudel: Nope, er ikke fotograf (som i å ta bilder profesjonelt), men koser meg med det på hobbybasis. Gøy å knipse, kjipt å sortere, enda kjipere å redigere.

 

@Cake: Rundpult, så du har problemer med å gå? :--D

 

-----------

 

99/250 på IMDB top 250. Burde klare å bikke 100 i løpet av kvelden. Yip Man er et alternativ, men har med lyst til å prøve Porco Rosso, for da får jeg med meg kjæresten.

Lenke til kommentar

Nja, nesten. Men det ble fort hett og vilt på uteplassen, når kjekkasen kom til uteplassen jeg var på. Hehehe! Skulle jo egentlig være hver for oss, og hooke på slutten av kvelden. Var jævlig pirrende, ettersom de er ekstremt strenge ang sex på den uteplassen. Flere som har blitt permbannet, etter slike hendelser. Så måtte selvfølgelig prøves.

Lenke til kommentar

Var ute på byen for første gang på ca to mnd'er igår. Ble en artig kveld! :whistle:

Uhh nice nommynom!

 

@Nudel: Nope, er ikke fotograf (som i å ta bilder profesjonelt), men koser meg med det på hobbybasis. Gøy å knipse, kjipt å sortere, enda kjipere å redigere.

 

@Cake: Rundpult, så du har problemer med å gå? :--D

 

-----------

 

99/250 på IMDB top 250. Burde klare å bikke 100 i løpet av kvelden. Yip Man er et alternativ, men har med lyst til å prøve Porco Rosso, for da får jeg med meg kjæresten.

Men når du sitter der med resultatet så var det nok verdt det!

 

Yip man er bra!!!

 

.. men hør på kjæresten din! Hihi

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...